اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تویوتا کمری 2012

نوشته : سید حمید رضا باب الحوائجی

منبع تصاویر : Ottawa VW کانادا

تویوتا کمری جدید ، هنوز هم جزو پر فروش ترین خودروهای سدان متوسط بازار ، در دنیاست . این شرکت بزرگ ژاپنی ، راحتی رانندگی و دوام و کیفیت را جزو اولویت های خود قرار می دهد و سال ها است در سراسر دنیا ، تویوتا را با کیفیت ساخت بسیار خوب محصولاتش و دوام آنها می شناسند . اکنون ، تویوتا ،چنان اعتباری در سراسر دنیا دارد که اگر از خود شما هم بپرسند از تویوتا چه می دانید ؟ قطعا جوابتان این است : ساخت خودروهای بی عیب و جان سخت ، با کیفیت و دوام باور بسیار خوب .

در کشور ما نیز ، محصولات تویوتا ، با وجود نرخ تعرفه واردات بسیار بالا برای خودرو ، بسیار پر فروش و محبوب و مورد اعتماد است .

در این مطلب قصد بررسی یکی از پر فروش ترین محصولات تویوتا در سراسر دنیا را داریم . سدانی که سال هاست جزو محبوب ترین ها و پرفروش ترین ها در دنیاست و علت آن چیزی جز کیفیت ساخت بالا ، هزینه نگه داری پایین ، راحتی رانندگی ، مصرف سوخت مناسب ، امکانات کامل و البته طراحی عامه پسند ، نیست .

http://s2.picofile.com/file/7904515050/2012_Toyota_Camry_949888_3_sm.jpeg

از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات « فولکس واگن » در « اوتاوا » کانادا ، بابت ارائه تصاویری از « کمری 2012 » متشکریم . برای ارتباط و اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه فیس بوک OttawaVW/Facebook مراجعه کنید .  

 

منبع:

مرسدس وان،بررسی خودرو،فنی و تحلیل های مربوط به اتومبیل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد