اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آئودی A4 جدید سبک تر و کم مصرف تر می شود

 

 

آئودی A4 جدید اوایل سال 2015 عرضه شده و ظاهری جدید نیز خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، A4 مدل 2015 خیلی سبک تر و کم مصرف تر از مدل کنونی آن خواهد بود و با بی ام و سری 3 رقابت می کند.

الکساندر پچ، رئیس مدیریت پروژه تکنیکی آئودی گفت: " A4بعدی همه چیز را تغییر خواهد داد. تغییر مدل کنونی از نظر طراحی و مصرف سوخت گام بزرگی خواهد بود."

چراغ های جلوی باریک تر و هواکش های بزرگ تر این خودرو، در دو طرف یک جلو پنجره شش ضلعی قرار خواهند گرفت. این طراحی، نسخه ای از قسمت جلوی سه بعدی Crosslane کوپه کانسپت است که در نمایشگاه خودروی پاریس سال 2012 به نمایش گذاشته شد.

از طرف دیگر، خطوط کشیده، مجموعه چراغهای LED مشخص و اندازه های مشابه مدل کنونی در این خودرو دیده می شود. کلید ارتقای مصرف سوخت A4 جدید کاهش وزن حدود 100 کیلوگرم خواهد بود. این کار امکان پذیر است چرا که این خودرو بر اساس پلتفرم MLB پیشرفته گروه فولکس واگن ساخته خواهد شد.

این خودرو از نظر موتور گام بزرگی در تکنولوژی هیبریدی خواهد بود چرا که احتمالا دو نسخه A4 با موتور بنزینی- الکتریکی عرضه خواهد شد. اولین سیستم این خودرو، شارژی خواهد بود که دارای موتور بنزینی 2.0 لیتری در کنار یک موتور الکتریکی متصل به گیربکس DSG است.

سیستم هیبریدی دیگر این خودرو سیستم e-quattro قدرتمندتر است که یک موتور بنزینی در جلو و دو موتور الکتریکی در قسمت عقب دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد