اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عرضه نیسان X تریل در 190 کشور دنیا

نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال 2013 شاهد رونمایی جهانی از نیسان X تریل مدل 2014 بود.

به گزارش خبرخودرو، در X تریل جدید اثری از گذشته دیده نمی شود و همان طور که از طراحی کاملا متفاوت آن مشهود است، سبک جدیدی دارد. ظاهر جعبه ای شکل خسته کننده مدل قبلی این خودرو از بین رفته است. طراحی این خودرو شبیه کراس اوورهای کنونی این خودروساز مانند قشقایی، مورانو و جیوک است.

نسل جدید X تریل که بر اساس پلتفرم Common Module Family همکاری مشترک رنو و نیسان، ساخته شده بسیار شبیه به قشقایی جدید است. در طراحی هر دوی این خودروها از Hi-Cross کانسپت که در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2012 دیده شد، الهام گرفته شده است.

لوگوی نیسان که محصور در یک قسمت U شکل کرومی است در جلوی این خودرو نصب شده است. چراغ های جلوی LED گوشه دار به همراه چراغ هایی که در طول روز روشن هستند و یک سپر بازطراحی شده موجب عملکرد خوب این کراس اوور در جاده می شوند.

در کناره این خودرو رینگ های 48 سانتی متری مکمل خطوط روی بدنه فلزی هستند. قسمت پشت این خودرو نسبتا ساده است و با چراغ های عقب با نوار اطراف، جای پلاک شش ضلعی و یک دیفیوزر پلاستیکی مشکی نظم یافته است. در کل، طراحی این خودرو کاملا جدید اما محافظه کارانه است.

داخل این خودرو با رنگ مشکی تک و یا طرح دو رنگ مشکی و بژ موجود است. در ساختار داشبورد این خودرو از رویکرد محافظه کارانه بدنه پیروی شده است. فرمان این خودرو با قسمت های نقره ای، کنترل های صدای ارتقا یافته دارد و روی کنسول وسط آن یک صفحه نمایش لمسی 17 سانتی متری برای سیستم سرگرمی چند رسانه ای Nissan Connect وجود دارد.

از سال آینده، این خودرو در 190 کشور دنیا به فروش خواهد رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد