اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نیسان X تریل (راگ) مدل 2014 در 9 منطقه جهانی ساخته می شود


اخبار در مورد مکان های تولید نسل بعدی نیسان X تریل در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، گفته شده است که نیسان X تریل در 9 کارخانه جهانی ساخته خواهد شد.

طی چند ماه آینده ایالات متحده آمریکا اولین منطقه ای خواهد بود که نسل جدید X تریل در آن عرضه می شود. برای بازار آمریکا، این خودرو با موتور بنزینی چهار سیلندر 2.5 لیتری متصل به گیربکس CVT و قدرت 170 اسب بخار در کارخانه اسمیرنای تنسی نیسان در آمریکای شمالی ساخته خواهد شد. این خودرو با تویوتا RAV4 و هوندا CR-V رقابت می کند.

رنو سامسونگ موتورز، راگ جدید را در کارخانه بوسان کره جنوبی تولید خواهد کرد. 80 هزار دستگاه خودرو در این منطقه تولید خواهند شد. زمان آغاز تولید در این کارخانه هنوز اعلام نشده است.

در حالی که هفت منطقه دیگر هنوز رسما تایید نشده اند، پیش بینی می شود که این مناطق شامل کیوشوی ژاپن، سن پطرزبورگ روسیه، Zhengzhou چین و اوراگادام هند باشند. نیسان در تایلند، اندونزی و مالزی نیز کارخانه هایی برای مونتاژ خودروهایش دارد تا از تعرفه های سنگین خودروهای وارداتی فرار کند.

نیسان X تریل (راگ) اولین خودروی نیسان است که از ساختار CMF این خودروساز بهره می برد. پیش بینی می شود ساختار CMF در خودروهای بزرگ و کامپکت نیسان و رنو به کار رود. جایگزین های خودروهای کنونی نیسان و رنو مانند قشقایی، لاگونا، اسپیس و سینیک این ساختار مدولار را خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد