به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل سابق بوئینگ بازگشت باورنکردنی به فورد داشت. مولالی به عنوان جزئی از برنامه جهانی خود، برندها و دارایی های چندگانه فورد را فروخت تا در کنار گسترش حضور تولید این خودروساز آمریکایی بر فورد و لینکلن تمرکز کند.
تحلیل گران بر این باورند که مایکروسافت نیز نیاز به انجام چنین کاری برای تمرکز دوباره بر برندهای اصلی خود دارد. طی سال های اخیر این غول تکنولوژی سرمایه گذاری زیادی بر ساخت تلفن های همراه و تبلت ها کرده است که هیچ کدام آن ها سودمند نبوده اند. به علاوه لازم به ذکر نیست که آخرین نسخه ویندوز 8 این شرکت با چه واکنش منفی مواجه شده است.
مولالی با بیل گیتس، مدیرعامل قبلی مایکروسافت رابطه دارد که نظر وی اساس انتخاب جایگزین بالمر است. به علاوه مولالی نقشی در منطقه سیاتل در نزدیکی مرکز مایکروسافت دارد. فورد و مایکروسافت برای ساخت سیستم سرگرمی Sync فورد با یک دیگر همکاری کرده اند.