اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

شارژ کامل بی ام و i3 در 30 دقیقه


شارژ سریع به اندازه اهمیت موتور برای هواپیما، برای خودروهای الکتریکی مهم است.

به گزارش خبرخودرو، بی ام و یکی از هشت خودروسازی است که از رابط های شارژ سریع SAE بین المللی در خودروهای الکتریکی خود استفاده خواهد کرد. این خودروساز، خودروی شهری الکتریکی i3 را وارد سن دیگو کرده که اولین مجموعه از این شارژرهای سریع در آنجا نصب شده است.

کلیف فیتزک، مدیر اتصال eMobility بی ام و در آمریکای شمالی گفت: "آغاز نصب زیربنای شارژر سریع کومبوDC عمومی در ایالات متحده مبنای مناسبی برای عرضه بی ام و i3 جدید در این منطقه است. چرا که این شارژر به مشتریان ما اجازه خواهد داد خودروی الکتریکی خود را به جای سه ساعت زمانی که ایستگاه های شارژ عمومی 220 ولت معمولی نیاز دارند، در عرض کم تر از 30 دقیقه شارژ کنند."

شورلت اسپارک الکتریکی اولین خودروی الکتریکی خواهد بود که با شارژر کومبوی انتخابی در ماه دسامبر به فروش می رسد. پس از آن در سه ماهه دوم سال آینده بی ام و i3 به فروش خواهد رسید.

قیمت i3 در ایالات متحده 42275 دلار است و می تواند تا پنج نفر را جابه جا کند. در حالی که شارژ کامل این خودرو با شارژر سریع 30 دقیقه طول می کشد، بی ام و اظهار داشته شارژ 80 درصدی آن در 20 دقیقه امکان پذیر است. باطری این خودرو یک موتور الکتریکی را تغذیه می کند که قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 249 نیوتون متر را به چرخ های عقب انتقال می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد