اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ستین تصاویر جاسوسی از لامبورگینی جدید موسوم به کابرا 2015

همانطور که می دانید اکثر کارخانه های خودروسازی در سراسر دنیا بالاخص اروپا، برای تست محصولات جدید خود به آلمان و پیست نوربورینگ می روند. اما این محصولات جدید از چشم عکاسانِ مخفی شده در این منطقه، دور نمی ماند.

این بار محصول جدید لامبورگینی یعنی کابرار 2015 که قرار است جایگزین مدل موفق گالاردو شود، سوژه لنز عکاسان شده است و بنظر میرسد بهترین تصاویر گرفته شده تا به الان از این سوپرکار میباشد.

به گزارش «تهران الف»، در نگاه اول و از فاصله دور بنظر می رسد این سوپرکار، چهره خشن و جذاب گالاردو را ندارد؛ اما وقتی به آن نزدیک تر میشویم، جزئیات بیشتر مخصوصا در طرفین و ورودی های هوای جانبی که زیر پارچه ها استتار شده است، نوید از یک آتش زیر خاکستر می دهد!


در نمای جلویی با دیدن چراغ های LED و ورودی های هوای بزرگ، انتظار می رود محصول نهایی شباهتی به برادر بزرگتر یعنی لامبورگینی آونتادور داشته باشد تا شرورتر از گالاردوی فعلی به نظر آید.

ورودی های هوای استفاده شده بسیار بزرگتر شده است که معلوم نیست در محصول نهایی همین ورودی ها باقی بماند یا با نمونه کوچکتر جایگزین شود. در قسمت عقب همه چیز برای ناکام گذاشتن عکاسان فراهم شده بود و بخوبی استتار صورت گرفته بود. تنها شیشه عقب آن که درواقع درپوش موتور هم می باشد بسیار شبه به آونتادور می باشد.

انتظار می رود کابرا همانند نسل فعلی گالاردو در قسمت های بدنه با آئودی R8 مشترک باشد و از قطعات آلومینیومی و در بعضی از نقاط قطعات فیبر کربنی در آن استفاده شود تا شاید از گالاردو LP 560-4 فعلی با وزن 1410 کیلوگرم سبک تر شود.

در بخش پیشرانه اعتقاد بر این است که از همان موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر که بروز شده است استفاده شود تا قدرتی حدود 600 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد و ممکن است از یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه که در آئودی R8 جدید هم استفاده شده است سود ببرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد