اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رونمایی رسمی از بی.ام.و سری 2



شروین کمایی: بعد از رونمایی بی.ام.و سری4 کانورتیبل ، بی.ام.و مدل سری2 خود را که بر پایه سری1 ساخته می شود رونمایی کرد. این سری از بی.ام.و قرار است در سال 2014 جایگزین مدل سری 1 هفت ساله شود که با نام M235i کوپه به فروش گذاشته می شود و مثل تمامی اسپرت های بی ام و نیروی موتور به چرخ های عقب منتقل می شود. سری 2 در حالی رونمایی شد که کمپانی بی.ام.و قصد دارد تسلط خود را بر کامپکت کارها نشان دهد.



پیشرانه‌های در نظر گرفته شده برای این کوپه جمع و جور یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر مجهز به توربوشارژ که 450 نیوتن متر گشتاور و 320 اسب بخار نیرو تولید می کند و باعث می شود این مدل، 0 تا 100 کیلومتر را در عرض 4.8 ثانیه طی کند و مصرف سوخت ترکیبی هم با کمک جعبه دنده 8 سرعته تیپ‌ترونیک به 7.6 لیتر برای هر 100 کیلومتر رسیده است.
 

اما یک پیشرانه 2 لیتری نیز برای سری 2 قابل سفارش است که همان نمونه استفاده شده در سری 3 و 5 و X1 هم می باشد و دارای 4 سیلندر و مجهز به توربوشارژ 185 اسب بخاری است که گشتاوری حدود 270 نیوتن متر تولید می کند و 0 تا 100 کیلومتر برای این موتور 7 ثانیه است تا مصرف سوخت قابل توجه 5.7 لیتری را برای این مدل به ارمغان آورد.

 البته ناگفته نماند که کمپانی بی ام و برای این محصول زیبای خود موتور های دیزل را هم در آپشن این خودرو قرار داده است که با نام 218 D و 220 D دو توربوشارژر وارد بازار می شوند.
تمامی مدل های این سری دارای 3 حالت رانندگی اقتصادی و اسپرت و راحت می باشند؛ در حالی که اسپرت پلاس برای مدل هایی که از جعبه دنده اسپرت بهره می برند نیز قابل انتخاب است.

از آپشن های دیگری که قابل نصب بر روی سری 2 می باشد می توان به کروز کنترل با عملکرد ترمزگیری خودکار و محدودیت سرعت با نمایش دهنده اطلاعات که اطلاعات ترافیکی مسیر و رادیوی ماهواره ای و همچنین دسترسی به صفحات اجتماعی چون فیس بوک و تویتر را میسر می سازد اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد