اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

لامبورگینی از سوپر کار وننو رودستر رونمایی کرد


طراحی بدنه این خودرو با الهام از لامبورگینی Aventador LP700-4 انجام شده و تماما از فیبر کربن ساخته شده است. کل اجزای این خودرو از مواد سبک ساخته شده اند؛ بویژه که در تولید پشتی صندلی های  خودرو از ماده کامپوزیتی فورج شده خاصی استفاده شده است که تولید خود لامبورگینی می باشد.


این خودروی عملکرد-بالا از یک  پیشرانه 6,5 لیتر V12 بهره می برد که توان مفیدی برابر 740 اسب بخار تولید می نماید. این پیشرانه به یک گیبرکس 7سرعته نیمه-اتوماتیک تک-کلاچ از نوع ISR متصل می باشد. گفتنی است موتور و گیربکس این خودرو کماکان همان مدل های به کار رفته در مدل کوپه وننو می باشند. زمان شتاب صفر تا صد وننو رودستر نیز 2,9 ثانیه می باشد و طبق ادعای لامبورگینی  سرعت آن به 355 کیلومتر در ساعت می رسد.


 طراحی خارجی وننو رودستر از همان ویژگی های فوق تهاجمی مدل کوپه برخوردار می باشد و در این میان  کاپوت پیکان مانند و طرح های مثلثی بخش عقب آن، جلوه ویژه ای به آن بخشیده است. وزن خالص این لامبورگینی نیز علی رغم  چهارچرخ متحرک بودن تنها ا 3285 پوند ( 1490 کیلوگرم)  است و نرخ قدرت به وزن آن  1,99 کیلوگرم بر اسب بخار می باشد.


گفتنی است  وننو رودستر یکی از سوپرکارهای استثنایی است که به مناسبت جشن پنجاهمین سال تاسیس کمپانی تولید شده اند. این خودرو 2,8 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد