اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

عرضه نسخه پلاتینیوم پورشه کاین 2014 در آلمان

پورشه نسخه مخصوصی از کاین را معرفی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که نسخه پلاتینیوم نامیده می شود رنگ بدنه نقره ای پلاتین متالیک دارد. این نسخه تنها برای کاین دیزلی و مدل های V6 این خودرو موجود است.

در کنار رنگ نقره ای ویژه این خودرو مشتریان می توانند گزینه های رنگ متالیک دیگری مانند مشکی بازالت، خاکستری شهاب سنگ، سفید کارارا و ماهاگونی را نیز انتخاب کنند. این خودرو به رنگ سیاه و سفید استاندارد نیز موجود است. این خودرو از چراغ های جلوی دو زنونه و رینگ های 48 سانتی متری کاین دیزاین II بهره می برد.

در داخل این خودرو قسمت هایی چرمی روی روکش صندلی ها و یک فرمان اسپرت دیزاین دیده می شود. این خودرو هم چنین شیشه های ایمنی، آینه های داخلی ضد تابش، کف پایی های ویژه و رکاب های در با طرح نسخه پلاتینیوم دارد. دیگر ویژگی های استاندارد این خودرو شامل سیستم کمک پارک و سیستم هدایت GPS است.

نسخه V6 کاین دارای موتور 3.6 لیتری V6 بنزینی با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر است. دیگر مدل بنزینی کاین، موتور 3.0 لیتری V6 با قدرت 245 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتون متر دارد.

پورشه در سال نو، نسخه پلاتینیوم کاین را وارد نمایندگی های فروش آلمان خواهد کرد. خریداران آینده نگر می توانند از ژانویه سال 2014 کاین بنزینی V6 را با قیمت 90142.6 دلار و کاین دیزلی را با قیمت 91273.8 دلار خریداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد