اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

توقف فروش خودروهای شورلت در اروپا


جنرال موتورز اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال 2015 فروش شورلت در بازارهای اروپایی را متوقف کرده و بر برندهای اوپل و واکسهال تمرکز کند.

به گزارش خبر خودرو، فروش کم شورلت نیز بر این تصمیم گیری موثر بوده است چرا که این خودروساز در تلاش بوده است تا پس از عرضه مجدد این برند در سال 2005 سهم بازار خوبی را در اروپا به دست آورد. جنرال موتورز هم چنین تایید کرده که در حال نهایی سازی برنامه گسترش کادیلاک در اروپا است.

رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز، دن آکرسون گفت: "اروپا منطقه ای مهم برای جنرال موتورز است که از اوپل و واکسهالی قدرتمندتر و تمرکزی بیش تر بر کادیلاک بهره خواهد برد. البته به نظر می رسد که کادیلاک در انگلستان عرضه نخواهد شد چرا که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تبدیل این خودروها به نسخه های فرمان سمت راست وجود ندارد.

اکثر خودروهای شورلت در کره جنوبی تولید می شوند و بیش تر آن ها نشان Daewoos می گیرند. حدود 186 هزار مدل آن ها سال گذشته به اروپا صادر شدند.

البته یکی از سخن گویان اظهار داشته تصمیم تعطیلی شعبه های شورلت در اروپا حدود 700 میلیون تا 1 بیلیون دلار برای این خودروساز هزینه خواهد داشت.

پس از سال 2015، شورلت به عرضه مدل های نمادینی مانند کوروت و کامارو در اروپای غربی ادامه خواهد داد چرا که این مدل های صرفا با فرمان سمت چپ، خودروهایی کم حجم و ساخت آمریکا هستند که تولیدشان هزینه کمی دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد