اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

استاندارد خدمات پس از فروش در انتظار رای نهایی کمیته ملی استاندارد


مدیر کل دفتر نظارت بر استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت : پیش نویس استاندارد خدمات پس از فروش خودروها در انتظار رای نهایی کمیته ملی استاندارد است.

فریدون بلغاری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به اینکه پیش نویس استاندارد خدمات پس از فروش تا کنون نهایی نشده است افزود : منتظر تشکیل جلسه کمیته ملی استاندارد هستیم.

وی با اعلام اینکه هم اکنون کلیه اقدامات لازم در خصوص تایید نهایی پیش نویس استاندارد خدمات پس از فروش انجام شده است ، تصریح کرد : امید است کمیته ملی استاندارد هرچه سریعتر تشکیل و استاندارد ها به عنوان استاندارد ملی منتشر شود.

وی گفت : پیش نویس استاندارد خدمات پس از فروش ، پس از تایید نهایی در کمیته ملی ، ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار داشت : با تدوین استاندارد خدمات پس از فروش کنترل های خدمات پس از فروش ضابطه مند می شود و بر اساس آن نمایندگی های خدمات پس از فروش بررسی و مورد ارزیابی قرار می گیرند .

وی افزود : با ابلاغ استاندارد خدمات پس از فروش ،در صورتی بروز هر گونه مشکل در روند خدمات ،اقدام فوری و قانونی بر علیه آن مجموعه صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر نظارت بر استاندارد سازمان ملی استاندارد همچنین زمان دقیق تایید نهایی پیش نویس استاندارد خدمات پس از فروش را اعلام نکرد و گفت : اظهار نظر در این خصوص خارج از حوزه کاری ما در استاندارد است و صرفا زمان تشکیل کمیته ملی بر عهده مدیریت تدوین در سازمان ملی استاندارد است.

بلغاری در ادامه با اشاره به لزوم نظارت شرکتهای خودروساز بر مراکز خدمات پس از فروش تاکید کرد : پس از ابلاغ استاندارد مذکور خودروسازان مکلف خواهند بود که مراکز خدمات پس از فروش رو بر اساس استاندارد هایی که تعیین شده مورد نظارت قرار دهند و  در این راستا گزارش هایی را به سازمان ملی استاندارد ارائه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد