اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ورود هوندا آکورد هیبریدی به بازار هند

هوندا نسخه هیبریدی خودروی آکورد را وارد بازار کشور هند خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، در واقع آکورد هیبریدی نسل جدید نسخه فعلی این خودرو است که در حال حاضر در بازارهای بین المللی سراسر جهان به فروش می رسد.

گفتنی است نسل فعلی آکورد به دلیل عدم استقبال بازار با مشکل عرضه مواجه شده است و یک نسخه جدید از آن می تواند امیدها برای افزایش فروش آن را افزایش دهد. بایستی ذکر کرد نسل جدید آکورد تنها به صورت هیبریدی تولید شده است و در کشور هند مونتاژ می گردد.

هوندا پیش از از این به کمک هوندا سیویک نیز بازار خودروهای هیبریدی هند را تجربه کرده است و پیش از این نه تنها مجبورشده بود به دلیل عدم استقبال بازار از این محصولش قیمت آن را کاهش دهد بلکه به تدریج روند تولید آن را متوقف سازد.

اما گمان می رود با توجه به مصرف سوخت کم تر آکورد در مقایسه با سیویک ، صدای کم تر و تجهیزات بیشتر نصب شده اش این خودرو بتواند به موفقیت بهتری دست پیدا کند.

هوندا آکورد هیبریدی دارای یک موتور 2 لیتری بنزینی به توان 114 اسب بخار و گشتاور 165 نیوتون متر است و به یک موتور الکتریکی 166 اسب بخاری نیز مجهز می باشد به طوریکه توان کلی این خودرو به 196 اسب بخار می رسد. .آکورد هیبریدی نیز همانند تویوتا کمری هیبریدی دارای یک جعبه دنده e-CVT می باشد.

قرار است جزئیات تکمیلی درباره این خودرو به زودی منتشر گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد