اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رکورد شکنی بزرگترین خودروساز لوکس اروپا در سال 2013

آئودی با جهشی 8.3 درصدی در مقایسه با سال 2012 و فروش 1.575.500 دستگاه از محصولاتش در سال گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و به گفته شرکت آئودی فروش آن برای چهارمین سال پیاپی صدهزار دستگاه افزایش یافت.

به گزارش خبرخودرو، در این میان سه بازار نقش عمده ای در دستیابی این خودروساز آلمانی به رشد دو رقمی فروش محصولاتش داشتند.در مدت فوق فروش بازارهای چین ، ایالات متحده و بریتانیا به ترتیب 21.2 ، 135.5 ، 14.9 % رشد داشت و این سه کشور موفق به اختصاص بیشترین حجم از فروش محصولات آئودی به خود شدند.

همچنین آئودی توانست در بازارهای اروپا وچین گوی سبقت را از دیگر رقبایش برباید و پرفروش ترین تولید کننده خودروهای لوکس باشد.گفتنی است آئودی سال 2013 را با رشدی 18.4 درصدی و فروش 130700 دستگاهی در ماه دسامبر به پایان رساند و در مقایسه با سال 2012 در اکثر بازارهای هدفش به سوددی رسید.

روبرت اشتادلر – مدیر آئودی – گفت: ما سال گذشته اهداف مهمی را برای آئودی ترسیم کردیم. ما موفق شدیم دو سال زودتر از مدت پیش بینی شده به اهداف میان مدت فروش 1.5 میلیون دستگاه خودرو دست پیدا کنیم و حتی به راحتی از آن عبور نماییم.

وی افزود: این بدان معنی است که آئودی موفق شده ظرف تنها چهار سال گذشته 600 هزار مشتری جدید پیدا کند.

لوکاده مئو – عضو هیئت مدیره فروش آئودی نیز گفت : آئودی در سال 2013 موفق به ثبت رکورد فروش در پیش از 40 بازار جهانی شده است. به علاوه شرکت ما برای اولین بار در این سال به عنوان پرفروش ترین برند لوکس بازار بریتانیا دست پیدا کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد