اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

واکسهال کورسا مدل 2014 فاش شد


عکاسان تصاویری از نمونه های اولیه واکسهال کورسای کاملا جدید را در حال آزمون در آلمان منتشر کرده اند.

به گزارش خبرخودرو، تا کنونی تصاویری به واضحی این نمونه ها از این مدعی جدید بخش سوپرمینی منتشر نشده است. قرار است این خودرو ماه سپتامبر امسال در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی جهانی شود. قبلا شایعه شده بود که این خودرو صرفا فیس لیفت شده است چرا که این نمونه اولیه آزمون از صندوق عقب، پانل های در و رکاب های پایی مانند مدل کنونی بهره می برد اما قسمت جلوی جدید آن کاملا از زیر پوشش سفید و مشکی مشخص است.

به هر حال این نمونه های اولیه قطعا نسل چهارم خودرویی با نشان کورسا هستند. چراغ های جلوی بومرنگ شکل و خم شده و جلو پنجره عریض در قسمت جلوی این خودرو مانند خودروی شهری آدام هستند. سپر جلوی کشیده، کورسای جدید را کمی عریض تر و کوتاه تر از قبل نشان می دهد.

سبک بدنه سه و پنج در مدل کنونی برای کورسای جدید نیز عرضه خواهد شد.

ویژگی های جدید برجسته تر در داخل این خودرو فرمانی ضخیم تر، پلاستیک های مشکی براق و دکمه های کیفیت بالایی هستند که برای اولین بار در آدام به کار رفته اند.

در این مدل، تکنولوژی سرگرمی با صفحه لمسی مشخص که در آدام وجود دارد به کار نرفته است.

پیشروی طیف موتورهای جدید و به روز شده این خودرو 1.2 لیتری سه سیلندر توربو خواهد بود که توسط پژو ساخته شده است. به نظر می رسد یک موتور 1.6 لیتریCDTi  دیزلی جدید نیز برای این خودرو معرفی شود تا با قوانین سخت تر یورو 6 مطابقت داشته باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد