اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نیسان e-NV200 تاکسی می شود

تاکسی الکتریک اولین شرکت تاکسیرانی خصوصی خواهد بود که نیسان e-NV200 الکتریکی را به ناوگان بدون آلایندگی با




سوخت سبز خود اضافه می کند.

به گزارش خبرخودرو، مدل حمل و نقل شهری الکتریکی تاکسی الکتریک فعالیت خود را با مجموعه ای از نیسان لیف ها از سال 2011 آغاز کرده است. این شرکت تصمیم گرفته است که در تابستان امسال نیسان e-NV200 تاکسی را به ناوگان خود اضافه کند.

تاکسی الکتریک که در آمستردام واقع است 25 دستگاه نیسان لیف را در اختیار دارد و اولین مرکز خدمات تاکسیرانی خصوصی بود که در نوامبر سال 2011 بر مجموعه ای از تاکسی های 100 درصد الکتریکی تکیه کرد.

راد زانولیت، موسس تاکسی الکتریک گفت: "دو سال قبل با 10 نیسان لیف آغاز به کار کردیم. هریک از این خودروها بیش از 100 هزار کیلومتر را طی کرده و ثابت کرده اند که کاملا قابل اعتماد هستند. از تابستان سال گذشته تقاضا برای تاکسی های ما به سرعت رو به افزایش است که به ما اجازه می دهد ناوگان خود را دو برابر کنیم. e-NV200 برای تاکسی بودن طراحی شده است. همین موضوع موقعیت های تجاری جدیدی را برای ما به وجود خواهد آورد."

نیسان اعلام کرده است که تاکسی الکتریک تنها شرکتی نخواهد بود که e-NV200 را به عنوان جزئی از ناوگان خود انتخاب می کند بلکه مسئولان شهر بارسلونا نیز تفاهم نامه ای مبنی بر تخصیص این خودرو به عنوان تاکسی در منطقه اسپانیایی را با نیسان امضا کرده اند. تولید جهانی نیسان e-NV200 از ماه می سال جاری آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد