اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مذاکرات خودروسازان‌ بزرگ داخلی با خودروسازان خارجی !!

مذاکرات خودروسازان‌ بزرگ داخلی با خودروسازان خارجی ادامه داشته و به مراحل نهایی خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از لغو رسمی تحریم صنعت خودرو در سال گذشته مذاکرات جدی خودروسازان بزرگ داخلی با خودروسازان خارجی برای همکاری‌های مشترک آغاز شد.

خودروسازان هم‌اکنون در حال مذاکره با خودروسازان متعددی از کشورهای مختلف هستند. طبق این اخبار برخی از این مذاکرات به نتایج مثبتی رسیده و در مرحله نهایی شدن است.

یکی از افراد فعال در این مذاکرات در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: مذاکرات با خودروسازان خارجی در شرایط خوبی قرار داشته و در زمانی که صلاح باشد جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان این‌که فعلا نمی‌توان به نام شرکتهای خارجی دخیل در مذاکرات به دلیل برخی مخالفت‌های داخلی و خارجی اشاره کرد، خاطرنشان می‌کند: مطمئنا پس از نهایی شدن مذاکرات جزییات آن منتشر خواهد شد.

او در پاسخ به این‌که چرا با وجود لغو رسمی تحریم صنعت خودرو، ارسال قطعات خودروسازان خارجی به ایران به ویژه از سوی شرکت رنو افزایش نیافته است، خاطرنشان کرد: معمولا پروسه سفارش‌گذاری تا ورود قطعات به کشور حدود چهار ماه طول می‌کشد بنابراین از این به بعد به تدریج شاهد افزایش صادرات قطعات از سوی خودروسازان خارجی به ویژه رنو به ایران خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد