اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی


گمانه زنی ها و شایعات بسیاری در مورد تولید خودروی  2015 Mercedes-Benz AMG GT وجود داشت، لیکن این کمپانی به تازگی از تولید و رونمایی رسمی از آن در پاییز سال جاری خبر داده است. کمپانی ای‌ام‌جی ( آ ام‌گ در تلفظ آلمانی) وابسته به مرسدس بنز می‌باشد که علاوه بر صدور اطلاعیه رسمی، دو تصویر از محیط داخلی این خودرو را نیز منتشر کرده است.

  ای.ام.جی «جی.تی» نخستین خودروی اسپورتی می باشد که پس از پایان تولید مرسدس اسپورت SLS در اوایل امسال، از سوی این کمپانی به بازار معرفی می گردد. در عین حال، نمی توان جی.تی را جانشینی برای اس.ال.اس به حساب آورد، چراکه از نظر برخی ویژگی های اساسی با آن متفاوت است و همچنین از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است.

 
کمپانی ای.ام.جی از طراحی خیره کننده و چالاکی فوق العاده خودروی جدید خبر می دهد. طبق گفته توبیاس موئرس (Tobias Moers)، مدیر عامل کمپانی مرسدس-ای.ام.جی: « معرفی جی.تی نشان دهنده اراده ما برای ارائه خودروهای اسپورت هیجان انگیز تر و تهاجمی تر  تحت عنوان برند ای.ام.جی می باشد».

او ادامه می دهد: « تکنولوژی به کار رفته در  AMG GT نشان دهنده آرمان های بلند ما در رابطه با  افزایش پویایی سواری، چالاکی و ویژگی های اسپورتی خودروها است. در پی عرضه خودروی اس.ال.اس که با موفقیت جهانی همراه بود، خودروی جدید دومین خودروی اسپورتی می باشد که به طور کاملا مستقل توسط کمپانی ای.ام.جی تولید می گردد... با نگاهی اجمالی به طراحی داخلی این خودرو  تصویری ابتدایی و افسون کننده از این مرسدس بنز دست می دهد, شور و احساس تجسم یافته در طراحی داخلی این خودرو آن را از تمام خودروهای اسپورتی که تا کنون تولید شده اند متمایز می نماید... ».



 برجسته ترین ویژگی طراحی کابین این خودرو  توسعه مضمون «طراحی هواپیمایی» در آن است. به طور مثال می توان به داشبورد عریض این خودرو اشاره نمود که چنان ساخته شده است که بالهای هواپیما را تداعی می نماید. این تداعی با نگاه به چهار  هواکش نورافکن مانند در بخش میانی و دو هواکش مجزای قرار گرفته در گوشه ها تقویت می شود. در تولید اجزا و قطعات چشمگیر به کار رفته در کابین این خودرو از مرغوب ترین مواد و مهارت دست انسان استفاده شده است که به آن جذابیتی کم نظیر می بخشد.


 انتظار می رود رونمایی رسمی از مرسدس بنز جی.تی در پاییز امسال و در نمایشگاه خودرو پاریس انجام شود. اولین سری از این خودرو در اوایل سال 2015 آماده تحویل به مشتریان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد