اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جزئیات منتشر شده از رنو کانگو مدل 2014

رنو طیف مدل های کانگو در استرالیا را با اضافه کردن یک گزینه پنج سرنشینه جدید به منظور رقابت با ون کادی مکسی کرو (Caddy Maxi Crew) فولکس واگن گسترش داده است.به گزارش خبرخودرو، مدل Maxi Crew با قیمت دلار 27990 دلار با اضافه شدن سه صندلی عقب از عملکردکانگو بهره می برد. 

با تا شدن صندلی های عقب کانگوMaxi Crew، حجم صندوق عقب و کف این خودرو از 1328 به 2210 مترمربع می رسد.

دیگر ویژگی های مدل Maxi Crew شامل درهای کشویی در هر دو طرف است.

از طرف دیگر، در طیف مدل های کانگو موتور بنزینی 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 148 نیوتون متر همچنان در مدل های SWB تعبیه می شود. این موتور با گیربکس دستی پنج سرعته و اتوماتیک چهار سرعته به ترتیب میزان مصرف سوخت 7.7 لیتر و 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

میزان آلایندگی CO2 این خودرو در مدل بنزینی دستی 180 گرم در هر کیلومتر و در مدل اتوماتیک 190 گرم در هر کیلومتر است.

رنو در مدل های مکسی و مکسی کرو دستی شش سرعته موتور دیزلی 1.5 لیتری را به روز کرده است که اولین بار در هاچ بک مگان به کار رفته بود.

برای هر دوی این مدل های دیزلی میزان آلایندگی 123 گرم در هر کیلومتر اعلام شده است.

هم چنین نسخه های دیزلی کانگو اولین خودروهای تجاری رنو در استرالیا هستند که دارای Eco Mode هستند.

هم چنین کانگو از طراحی آشنای جدید این خودروساز بهره می برد که برای اولین بار در همین مدل در ماه فوریه سال گذشته به نمایش درآمد.

ویژگی های استاندارد در تمام مدل های کانگو شامل جریان های صوتی و اتصال تلفن همراه بلوتوثی، کامپیوتر چند منظوره، سیستم تهویه هوا با فیلتر غبار و چراغ های مه شکن عقب است.

ویژگی های ایمنی در تمام مدل های این خودرو شامل کنترل پایداری الکترونیکی و کیسه هوای جلوی دوگانه است. کیسه های هوای جلوی کناری را می توان با قیمت 490 دلار به این مدل ها اضافه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد