اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ساخت نسخه نیزمو از نیسان پولسار جدید

به نظر می رسد نیسان به عنوان قسمتی از برنامه ساخت نسخه های اسپرت از اکثر مدل هایش، نسخه ای نیزمو از پولسار جدید خود را تولید کند.

به گزارش خبرخودرو، مدیر نیسان، اندی پالمر طی معرفی پروژه لمانز 2015 نیسان اظهار داشت این خودروساز روی فلسفه عملکرد دموکراتیزه با ارائه طیف گسترده ای از مدل های نیزمودر قیمت های مختلف کار می کند.

وی در پاسخ به این سوال که امکان تولید نسخه ای نیزمو از پولسار جدید وجود دارد یا خیر اظهار داشت: "این چیزی نیست که اکنون بتوانم تایید کنم اما آیا یک هاچ بک کلاس C مدلی جالب برای نسخه نیزمو خواهد بود؟"

پالمر گفت: "هر زمان که بتوان در خط تولید یک خودروی سواری نسخه S یا  GTرا جا داد، امکان ساخت نسخه نیزمو نیز وجود دارد. به طور کلی، ما دو سطح نیزمو داریم و این مسئله بسیار مهمی است چرا که مفهوم اصلی نیزمو چنین است."

وی افزود: "ما مدل نیزمو Sرا داریم که بیش تر بر بهره گیری از سواری آن تمرکز شده است. بسیاری از ما نمی توانیم با نیرویی که موتور خودرویمان دارد به خوبی رانندگی کنیم اما دوست داریم تصور کنیم که پشت فرمان بهترین هستیم. اکثر ما نیاز داریم که سیستم تعلیق و فرمان خودرویمان بهتر عمل کنند.

مدلی بالاتر از این، نیزمو RS است که تمام قدرت اضافه را در خود دارد. بنابراین هرچه جلوتر برویم در هر جایی از خط تولید که امکان عرضه نسخه GT یا S در سطح نرمال وجود دارد نیزمو S و نیزمو RS نیز عرضه خواهد شد."

نیسان پولسار استاندارد در فصل پاییز در اروپا به فروش خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد