اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ویژگی های رنو مگان مدل 2014

اکنون طیف مدل های فیس لیفت و به روز شده رنو مگان که اواخر سال گذشته در اروپا معرفی شد در استرالیا به فروش می رسد.

به گزارش خبرخودرو، مگان مدل 2014 که باز هم به صورت هاچ بک و واگن موجود است از ظاهری بازطراحی شده و موتور بنزینی کوچک جدید بهره می برد.

در این خط تولید اصلاح شده، مدل پایه مگان از Expression به Authentique تغییر یافته است در حالی که حذف مدل Privilege باعث شده GT-Line پرمیوم نسخه ممتاز این خودرو برای سال 2014 باشد.

قیمت مدل سال جدید این خودرو تا هزار دلار افزایش یافته اما قیمت پایه آن 20990 دلار برای مدل Dynamique ثابت باقی مانده است.

طیف مدل های بومی مگان در این منطقه برای آخرین بار در ماه جولای سال گذشته به روز شده بود و در این زمان مدل واگن و موتور 1.2 لیتری توربوشارژ جدید و بنزینی تزریق مستقیم معرفی شد.

اکنون این موتور کامپکت با قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتون متر تنها گزینه بنزینی در طیف مدل های مگان اصلی است.

هر دو نسخه دستی و اتوماتیک این موتور 1.2 لیتری 5.6 لیتری در هر 100 کیلومتر است اما تنها نسخه دستی آن از سیستم استارت استاپ بهره می برد.

موتور 1.5 لیتری توربودیزل با قدرت 108 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتون متر نیز در طیف مدل های این خودرو عرضه می شود. این موتور دیزلی تنها با گیربکس اتوماتیک دو کلاجه موجود است و میزان مصرف سوخت 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل کنترل پایداری، کنترل کشش، ABS، EBD، کمک ترمز، شش کیسه هوا، قفل صندلی کودک ISOFIX و کمربندهای ایمنی جلوی پیش کشنده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد