اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

برنامه ریزی تویوتا برای معرفی جانشین لکسوس LFA


مدیر عامل شرکت لکسوس می گوید: این شرکت برای جایگزینی نسخه محدود از مدل LFA در حال برنامه ریزی است که احتمال دارد سه دهه به طول بیانجامد.

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل این شرکت در مراسم رو نمایی از کراس اوور اِن ایکس لکسوس گفت:هر نسلی باید از داشتن خودرویی همانند LFA بهره ببرد و به همین دلیل ما هم اکنون این خودرو را برای نسل حاضر می سازیم.

از زمانی که شرکت تویوتا تولید ابر خودرو های LFA را در سال 2012 متوقف کرد،این شرکت خودرو ساز دیگر پرچمدار تولید این خودرو ها در جهان نشد.صحبت های زیادی در مورد جایگزینی این خودرو بود،اما این بحث ها به طور کلی پذیرفته نشد و این شرکت با خلا هایی در زمینه حضور در رده های بالای ساخت این گونه خودرو ها روبرو است.

پیشرفت این مدل 9 سال به طول انجامید و  تنها 500 دستگاه  از آن ساخته شد .گرچه که فروش بیشتر به داشتن درآمد بیشتر کمک می کند،اما قیمت  های اختصاصی باعث می شود تا این خودرو بسیار سودآور باشد.

این ابر خودرو یک موتور V8 پنج لیتری به همراه یک موتور الکتریکی دارد که یک گیربکس 10 سرعته به آن افزوده می گردد.

شرکت لکسوس مدل مفهومی اِل اِف-اِل سی را در نمایشگاه اتومبیل دیترویت در سال 2012 در حالی به نمایش گذاشت ،که این شرکت هنوز وارد مراحل ساخت این مدل نشده بود.

وی در پاسخ این که این شرکت وارد مراحل ساخت شده یا نه، می گوید جواب این سوال را نمی توانیم بدهیم چرا که هم اکنون منتظر عکس العمل ها از کنفرانس های خبری در این رابطه می باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد