اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

حضور پررنگ گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد

گروه خودروسازی سایپا محصولاتی از قبیل رنو کولیوس، پارس تندر، سایپا 151، ساینا، آریو(Z300)، کیاسراتو، تیبا تاکسی، ای دو، CS35، H230، H330، تیبا2، V5، وانت پادرا، وانت ریچ، نیو بنی، ریتون و ای دو هاچ بک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

بر اساس این گزارش رونمایی از محصولات جدید سایپا شامل آریو، ساینا و CS35 برای نخستین بار در مشهد مقدس از دیگر برنامه های غرفه گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه است.

همچنین رونمایی از خودرو مفهومی هیرکانی که نسل جدید پلت فرم اختصاصی خودروهای سایپا است از دیگر برنامه های غرفه گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد است.

انجام تست محصولات گروه خودروسازی سایپا به انتخاب بازدیدکنندگان یکی از برنامه های غرفه سایپا است که تاکنون با استقبال گسترده عموم مواجه شده است.

گفتنی است شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپادیزل، زامیاد، سایپایدک، رایان سایپا، خدمات فنی رنا، امدادخودرو سایپا، سایپاشیشه، رادیاتور ایران، مگاموتور، سازه گستر، مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، سایپاپرس، چانگان، ایران کاوه، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محصولات تجاری به همراه انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در استان خراسان رضوی در قالب گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور یافته اند.

همچنین چندین شرکت تولیدکننده خودرو و قطعات از کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلستان، کره جنوبی، ژاپن، ترکیه و چین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از تاریخ یازدهم تا پانزدهم شهریورماه سال جاری برگزار می شود و غرفه گروه خودروسازی سایپا که روز گذشته با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور خودرویی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و قائم مقامان به همراه جمعی از مدیران ارشد و معاونین گروه در فضایی مسقف به مساحت 3000 متر مربع و فضای باز به مساحت 2000 متر مربع افتتاح شد، از ساعت 17 تا 23 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد