اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

انتشار اطلاعات جدید از مینی چهار در Hardtop جدید

نسخه های جدید مینی همچنان معرفی می شوند و جدیدترین آن ها مدل Hardtop چهار در کاملا جدید است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که اساسا نسخه هاچ بک پنج در از مینی Hardtop اصلی است جایگزینی برای کانتری من شبه کراس اوور نیست. این مینی چهار در که به بلندی کانتری من و یا دارای ساختار چهار چرخ فعال ALL4 نیست مناسب کسانی است که خواهان سواری و تجربه رانندگی مینی Hardtop دو در با فضای بیش تر برای سرنشینان عقب هستند.

با فاصله بین دو محور 2.9 اینچ بیش تر و افزایش طول 6.3 اینچ نمی توان این خودرو را مینی نامید. این مینی چهار در که بزرگ تر از تویوتا یاریس و مزدا 2 است ظرفیت پنج سرنشین را دارد.

دو گزینه موتور توربوشارژ 1.5 لیتری سه سیلندر یا 2.0 لیتری چهار سیلندر برای این خودرو ارائه می شوند. موتور کوچک تر این خودرو قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 162 فوت پوند تولید می کند. مینی ادعا می کند چنین قدرتی به شتاب صفر تا صد 7.6 ثانیه کمک می کند. کسانی که در پی قدرت بیش تر هستند می توانند موتور توربو چهار دارای قدرت 189 اسب بخار و گشتاور 207 فوت پوند را برای مینی چهار درS Hardtop خود انتخاب کنند که کمک می کند شتاب صفر تا صد خودرو به 6.6 ثانیه باشد. مانند دیگر مدل های مینی، گیربکس های شش سرعته دستی یا اتوماتیک در این خودرو عرضه می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد