اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رونمایی از لامبورگینی آستریون+تصاویر

شرکت لامبورگینی ایتالیا در نمایشگاه خودروی پاریس 2014 مدل جدیدی از تولیدات خود را به بازار عرضه کرده است که این مدل با پیشران هیبریدی بسیار قدرتمند خود توانسته است نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.
رونمایی از لامبورگینی آستریون/تصاویر

طراحی لامبورگینی آستریون به گونه ای است که شباهت محسوسی به لامبورگینی های GT دهه 1970 میلادی دارد. از سوی دیگر و یکی از نکات بسیار جذاب این مدل از لامبورگینی، استفاده از پیشران ترکیبی هیبریدی در این خودرو است که می تواند بدون استفاده از موتور خود و تنها با نیروی برق تا 31 مایل و با سرعت حداکثر 78 مایل در ساعت حرکت کند.

این خودرو دارای موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری است که این موتور توان تولید 602 اسب بخار قدرت را دارد از سوی دیگر موتورهای الکتریکی موجود در این خودرو توان تولید 295 اسب بخار قدرت در چرخ های این خودرو را دارند که مجموع توان آن را به 900 اسب بخار می رساند. بیشینه سرعت لامبورگینی آستریون 320 کیلومتر در ساعت بوده و این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر معادل 3 ثانیه دارد. لامبورگینی آستریون از نظر طراحی یکی از زیباترین خودرو های معرفی شده در نمایشگاه خودروی پاریس 2014 محسوب می شود و با مشخصات فنی قابل توجه خود توانسته است بسیاری از دوستداران خودرو را مجذوب خود کند.

رونمایی از لامبورگینی آستریون/تصاویر

رونمایی از لامبورگینی آستریون/تصاویر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد