اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مرسدس بنز هم فراخوان داد


مرسدس بنز برای حداقل 39 هزار دستگاه خودروی سدان سی کلاس به دنبال مشکل فرمان که ممکن است گردش خودرو را دشوار کند، فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مشکل که ممکن است باعث شود چرخ‌های فرمان صدا کنند، نخستین بار در سپتامبر در دو خودرو در اروپا مشاهده شد.

مرسدس بنز اعلام کرده این مشکل ممکن است در 28 هزار و 500 دستگاه سدان سی کلاس در آلمان و بیش از 10 هزار و 500 دستگاه از این خودرو که در آمریکا به فروش رفته است، وجود داشته باشد.

این شرکت که در اشتوتگارت آلمان مستقر است، برآورد مشخصی از شمار خودروهایی که در سطح جهانی ممکن است این مشکل را داشته باشند ندارد. سی کلاس پرفروش‌ترین مدل این برند است.

از مشتریان آلمانی مرسدس بنز خواسته شده است برای بررسی مشکل احتمالی خودروهایشان را چک آپ کنند که نیم ساعت بیشتر طول نخواهد کشید. مدل‌های مرسدس در آمریکا در آلاباما تولید می‌شوند و سخنگوی آمریکایی این شرکت اظهار کرده است هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم خودروهایمان این مشکل را دارند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فروش مرسدس بنز آمریکا 11 درصد در سپتامبر افزایش یافت و به 27 هزار و 315 دستگاه رسید که شش هزار و 285 دستگاه آن خودروی سی کلاس بود. این برند لوکس خودروی سی کلاس را به‌سازی کرده تا بتواند در برابر سری 3 بی ام و رقابت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد