اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آغاز تولید پژو 206 تیپ 2 با موتور TU3 ساخت داخل

تولید انبوه «موتور تی.یو3» ساخت داخل صبح امروز در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد تا این خودروساز بتواند تولید پژو 206 تیپ 2 را پس از وقفه ای چندماهه از سرگیرد.   

فرآیند داخلی سازی موتور «موتور تی.یو3» در یکی دو سال اخیر شکل گرفته و این موتور که قبلا به صورت کامل از خارج وارد می شد، در خطوط تولیدی موتورسازی ایران خودرو به تولید رسیده است.

برای داخلی سازی «موتور تی.یو3» که کم مصرف بودن از ویژگی های اساسی آن به شمار می رود، سالن ماشین کاری دانوبات که قبلا موتور ایکس.یو.7 را تولید می کرد، تغییر کاربری پیدا کرد.

این موتور که نمادی از همکاری گسترده ساپکو  و تمام واحدهای ایران خودرو به شمار می رود، روی خودرو 206 تیپ2 نصب می شود. سیستم الکترونیک، میل لنگ، میل سوپاپ، فلایویل و قطعات مختلف موتور تی.یو3 توسط سازندگان داخلی تامین می شود. 

آئین راه اندازی خط تولید این موتور با حضور رحمانی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن، نوروز زاده رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، آوایی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، برخی مدیران وزارت صنعت و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد