اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

قیمت گذاری فیس لیفت مزدا 6


مزدا اعلام کرده است که مزدا 6 فیس لیفت شده زمانی که اوایل سال آینده در انگلستان به فروش برسد قیمت پایه 30967 دلار خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو در نمایشگاه خودروی اخیر لس آنجلس رونمایی شد که مزدا کراس اوور CX-3 جدید و فیس لیفت CX-5 را نیز در آن به نمایش درآورده بود.

تغییرات عمده بدنه این خودرو مانند شاسی بلند به روز شده CX-5 شامل جلوپنجره جدید است که طرحی نوین تر دارد. طراحی چراغ های جلوی LED جدید نیز به همراه آنتن رادیوی shark fin نوین بدنه این خودرو را تعییر داده اند در حالی که گزینه های رنگ خودرو نیز گسترش یافته اند.

به روز رسانی ها در داخل این خودرو قابل توجه تر هستند. مزدا با دادن ظاهری لوکس تر به این خودرو، کنسول وسط و پانل تجهیزات آن را بازطراحی کرده است. ویژگی های جدید این خودرو شامل ترمز پارک الکترونیکی، صفحه نمایش سرگرمی 7 اینچی با پایه مجزا که به سرویس ارتباطی MZD مزدا متصل شده و گرم کننده صندلی عقب است.

طیف موتورهای مزدا 6 که شامل 2.0 و 2.5 لیتری اسکای اکتیو G تزریق مستقیم بنزینی و 2.2 لیتری اسکای اکتیو D دیزلی است برای این مدل نیز به کار می رود اما موتور دیزلی آن اکنون با جدیدترین سیستم چهار چرخ فعال مزدا موجود است.

قیمت طیف مدل های این خودرو از 3.967 دلار برای مدل 2.0 لیتری SE اسکای اکتیو G سالون شروع شده و به 45047 دلار برای مدل ممتاز استیشن 2.2 لیتریSport Nav Auto  می رسد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد