اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

معرفی مدل های جدید نیسان برای سال 2015


اطلاعات مدل های جدید و به روز شده نیسان برای بازار سال 2015 استرالیا منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، به روز رسانی ابرخودروی GT-R تواین توربوی نیسان برای مدل سال 2015 بر جنبه GT این خودرو متمرکز است که هدف آن راحتی بیش تر خودرو خواهد بود.

نیسان ادعا می کند تایرهای جدید این خودرو به راحتی سواری کمک کرده و دمپرهای اصلاح شده آن با چرخش و ثبات در جاده کمک می کنند. در عین حال صدای ترمز این خودرو کاهش یافته و لرزش فرمان و دیگر قسمت های آن نیز کم تر شده است.

مهم ترین خودروی نیسان در سال 2015 ناوارای کاملا جدید خواهد بود که در فصل پاییز به بازار می آید.

این ute جدید که جایگزین مدل های ناوارا D40 و D22 قدیمی می شود در سبک های سه کابینه، دیفرانسیل عقب و  چهار چرخ فعال و با سه گزینه موتور جدید موجود خواهد بود.

ظرفیت بار افزایش یافته، کیفیت سواری بهتر و کابینی کم صدا از ویژگی های جدید این محصول محبوب نیسان خواهند بود.

سدان نیسان پولسار SSS سرانجام در ماه آوریل به نمایندگی های استرالیا می رسد.

سدان اسپرت SSS از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت 140 کیلووات و گشتاور 240 نیوتون متر بهره خواهد برد که در هاچ بک آن ارائه می شود.

نیسان میکرای به روز شده در سه ماهه دوم سال 2015 به استرالیا می رود.

میکرای مدل 2015 دارای چراغ های جلوی گوشه دار، جلوپنجره کرومی V شکل، سپر و قاب چراغ های مه شکن بازطراحی شده و چراغ های عقب LED خواهد بود.

عرضه نسل سوم نیسان مورانو که به مدل های جدید یا به روز شده جیوک ، قشقایی، Xتریل، پسفایندر و پاترول می پیوندد، خط تولید شاسی بلند اصلاح شده نیسان را تکمیل خواهد کرد.

نیسان جیوک که دارای بدنه، کابین و زیرساختی به روز شده است برای سال 2015 از برخی اصلاحات بهره خواهد برد و در اواسط سال 2015 به بازار می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد