اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پژو آردی 28 مورد تفاوت امکانات و کیفیت با پیکان دارد

مدیر تضمین کیفیت ایران خودرو، با بیان این که بین خودروی پژو آردی با پیکان حداقل 28 مورد تفاوت فنی و کیفی وجود دارد، گفت: این اشتباه است که تصور کنیم تولید پژو آردی انژکتوری ادامه‌‏ روند تولید پیکان است؛ بلکه پژو آردی تفاوت‌‏های آشکار و قابل لمس بسیاری نسبت به پیکان دارد و مشتریان این خودرو به خوبی از آن یاد می‌‏کنند.
به گزارش ایلنا، مهندس غلامرضا حاجی خانی، اظهارداشت: از نظر قیمت نیز پژو آردی دارای قیمت مناسبی است و با این که قیمت آن تفاوت زیادی با پیکان ندارد؛ اما می‌‏توان موارد زیادی را به عنوان تفاوت این دو خودرو برشمرد و باید تاکید کرد پژو آردی از کیفیت، خدمات و امکانات بیشتری برخوردار است.
وی، ادامه‌‏داد: بدنه و اتاق پژو آردی به مراتب آسایش بیشتری برای مشتریان به همراه دارد و ایران خودرو برای ایجاد آرامش، ایمنی و زیبایی در اتاق و بدنه این خودرو هزینه بیشتری را نسبت به پیکان متقبل شده است.
حاجی خانی، افزود: هزینه‌‏ ساخت پژو آردی حدود دو میلیون تومان بیشتر از پیکان است، وقتی خودروساز چنین هزینه‌‏ای را متحمل شده‌‏باید این واقعیت به اطلاع مشتریان نیز رسانده شود.
وی، تصریح‌‏کرد: وقتی می‌‏گویند موتور پژو آردی همان موتور پیکان است، ممکن است این تصور برای مشتری پیش بیاید که پژو آردی مزیتی نسبت به پیکان ندارد، در حالی که این خودرو از جهت بدنه، تزیینات داخل، مصرف سوخت، کاهش آلایندگی، کولر و امکانات رفاهی، ایمنی ، گیربکس پنج دنده و تنوع رنگ، مزایای بسیاری نسبت به پیکان دارد.
مدیر تضمین کیفیت ایران خودرو، همچنین، تاکیدکرد: مردم می‌‏توانند برای مشارکت در کاهش مصرف بنزین و کنترل آلودگی هوا، از خودروهایی مانند پژو آردی انژکتوری استفاده کنند تا با یک اقدام همگانی مشکل مصرف بنزین و آلودگی هوا کاهش یابد و در ضمن هزینه‌‏ بنزین خودروی شخصی هر خانواده نیز کاهش یابد

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهرخ رجبی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ق.ظ

اینکه میگن موتور آردی میخواد فیات بشه راسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد