اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

موفقیت های شرکت رنا حاصل برنامه ریزی های اصولی است

مراسم تقدیر از نمایندگی های برتر شرکت رنا خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل با حضور مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا و نمایندگانی از شرکت های ولوو سوئد و رنو فرانسه در سالن اجتماعات شرکت سایپا دیزل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، در این مراسم که همزمان با برگزاری سمینار سراسری نمایندگان مجاز شرکت خدمات فنی رنا انجام شد از نمایندگانی که رتبه های برتر شاخص های کیفی را کسب کرده اند تقدیر شد .

در این سمینار ، قلعه بانی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با تبریک کسب عنوان اول خدمات پس از فروش در کشور توسط شرکت رنا در شش ماهه اول سال 86 ، کسب موفقیت های خدمات پس از فروش این شرکت را حاصل مقطعی نبودن برنامه ریزی در این بخش خواند و گفت: وقتی مشتری از خدمات ارائه شده راضی باشد ، قطعا در آینده ای نزدیک با قرار گیری در جایگاه مبلغ به رونق بیش از پیش فعالیت های بنگاه اقتصادی ارائه دهنده خدمات ، کمک خواهد کرد .

وی با اشاره به بهبود و گسترش بخش ارائه خدمات به مشتری در خودروهای سنگین تاکید کری: در این راه باید بخش خدمات را تقویت کنیم به طوریکه در منطقه ، تعمیرگاه هایی مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی کرده و به عنوان یکی از راههای اصلی ترانزیتی ، با هدف ارائه خدمات به راننده های سایر کشورها ، ارز آوری برای کشور ایجاد کنیم .

قلعه بانی در ادامه بالا بودن میزان رضایت مندی مشتری از گروه سایپا را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد : در حال حاضر شاخص رضایت مشتری در گروه 85% است و با عزمی که در شرکت های زیر مجموعه سایپا وجود دارد دستیابی به شاخص 95% جهانی دور از دسترس نیست .

وی در ادامه به تشریح عملکرد گروه خودرو سازی سایپا در دو بخش سواری و تجاری پرداخت و گفت : در ابتدای حضورمان در سایپا این شرکت60 میلیارد تومان سرمایه داشت ، ولی اکنون این سرمایه به 1000 میلیارد تومان رسیده است و بدون اینکه ریالی از سهامداران دریافت کنیم ، بیش از 2500 تا میلیارد تومان سود نیز بین آنها تقسیم کرده ایم .

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با انتقاد از مطرح شدن نام کامیون ملی اظهار داشت : اینکه بخواهیم در گروه سایپا ، کامیون ملی تولید کنیم گزافه گویی بیش نیست ، چرا که نباید قدم هایی برداشت که در کشور های صاحب صنعت قبلا به آن دست یافته اند بلکه باید با به کارگیری تکنولوژی برتر و آخرین تکنیک های ارائه شده در هزینه ها صرفه جویی کرد .

شایان ذکر است شرکت خدمات فنی رنا در ارزیابی به عمل آمده در شش ماهه نیمه نخست سال 86 شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای سنگین کسب نمود .

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که از سوی وزارت صنایع و معادن مسئولیت ارزیابی و رتبه بندی شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای سواری را بر عهده دارد ، هرساله طی ارزیابی هایی که هر شش ماهه از شرکت های خدمات پس از فروش انجام می دهد ، با توجه به ارزیابی و کارشناسی های انجام شده از نمایندگی ها و میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات رسانی شرکت رنا خدمات پس از فروش شرکت سایپا دیزل در شش ماهه اول سال 86، رتبه نخست خدمات رسانی در بین شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای سنگین را به شرکت خدمات فنی رنا اعطاء کرد .


نظرات 1 + ارسال نظر
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
عجایب 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد