به گزارش ایسنا، از جمله محصولات جدید این شرکت، خودرو مزدا3 با موتور 1600 سی.سی است که شش ماه دیگر وارد بازار خواهد شد. البته با توجه به اینکه موتور مزدا3 فعلی این شرکت 2000 سی.سی است، قیمت مزدا 3 جدید تولیدی گروه بهمن با توجه به موتور 1600 سی.سی آن کمتر از مزدا 3 فعلی خواهد بود.
گروه بهمن در حوزه وانت نیز محصول وانت کاپرا تک کابین را اواخر آبانماه وارد بازار خواهد کرد. در حوزه خودروهای تجاری، کامیونهای شش و هشت تن جدید و کامیون سنگین 18 تن و کشنده 40 تن تا شش ماه آینده وارد بازار خواهد شد.
براساس اطلاعات موجود، قیمت این محصولات با توجه به نرخ ارز در زمان عرضه و مجوز کسب شده از کمیته قیمتگذاری خودرو تعیین خواهد شد.
بوگاتی با ارایه یک شاهکار بی نظیر طرفداران خودروهای لوکس را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت شگفت زده کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی«عصر خودرو» این خودرو استثنایی بوگاتی نخستین بار در جهان و (احتمالا اخرین بار) در جهان تولید شده است .
بوگاتی از پرسلن درطراحی نمای خارجی و داخلی این خودرو استفاده کرده است.
بوگاتی درباره این خودرو که بر پایه بوگاتی Veyron Grand Sport ساخته شده است هیچ اطلاعات دیگری منتشر نکرده است.
بوگاتی می گوید در ابتدا استفاده از پرسلن در خودرو آن هم در دنیای خودروهای پر سرعت غیر معمول به نظر می رسد اما بیانگر تحقق ایده های استثنایی بوگاتی برای رسیدن به نهایت کیفیت و زیبایی است.
بوگاتی معتقد است این خودرو نه تنها سریعترین خودرو کروکی جهان است بلکه سریع ترین خودرو پرسلن جهان نیز هست.
قیمت این خودرو 2.39 میلیون دلار است.
دو شرکت خودرو سازی نیسان موتور ژاپن و دایملر ای جی آلمان مشترکا، خودروی کوچکی طراحی و تولید می کنند. به گزارش خبرخودرو ،این خودروی جدید قرار است در کارخانه دایملر در اروپا ساخته شود. بر اساس این گزارش، پیش از این بخش مرسدس بنز دایملر ای جی فقط در زمینه تامین موتور خودرو با شرکت نیسان همکاری می کرد ولی اکنون همکاری های دو طرف در حال افزایش است. |
یک شرکت ایرانی که موفق شده نمایندگی ولوو در ایران را اخذ نماید قصد دارد در سال میلادی جاری VOLVO XC60 را وارد نماید.
فاصله این خودرو از زمین 22 سانتی متر بوده و وزن نهایی آن با تجهیزات استاندارد 2،17 تن اندازه گیری شده استو ولوو XC60 خودرویی کاملا سنگین بوده و ویژگی هایش این خودرو را به خودرویی مناسب برای جاده، هوای برفی و مسافرت تبدیل کرده است که جمله این تجهیزات و امکانات می توان به سیستم انتقال قدرت به تمامی چرخ ها، سیستم ثبات الکترونیکی، ترمزهای ضد قفل چهار چرخ، سیستم کمک به حرکت در سر بالایی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، شیشه های عقب با سیستم ضد بخار، تیغه های برف پاک کن با گرم کن و حسگر های مونواکسید کربن اشاره کرد.
امتیاز تصادف از جلو : خوب،6 از 6
امتیاز تصادف از بغل : خوب، 9 از 9
امتیاز تصادف از عقب : خوب، 3 از 3
امتیاز مقاومت سقف : خوب، 1 از 1
DRIVe (163 hp) | D3 (163 hp) | D3 AWD (163 hp) | |
---|---|---|---|
Engine | |||
Engine Name | D5204T3 | D5204T3 | D5244T17 |
Engine Type Description | Five-cylinder turbodiesel | Five-cylinder turbodiesel | Five-cylinder turbodiesel |
Power Train | Front wheel drive | Front wheel drive | All wheel drive |
Number of cylinders | 5 | 5 | 5 |
Engine Capacity | 1984 cc | 1984 cc | 2400 cc |
Bore | 81 mm | 81 mm | 81 mm |
Stroke | 77 mm | 77 mm | 93.15 mm |
Max Output ECE | 120 kw | 120 kw | 120 kw |
163 PS | 163 PS | 163 PS | |
3000 rpm | 3000 rpm | 4000 rpm | |
Torque | 400 Nm | 400 Nm | 420 Nm |
1400 - 2850 rpm | 1400 - 2850 rpm | 1500 - 2500 rpm | |
Fuel type | Diesel | Diesel | Diesel |
Performance | |||
Acceleration (0-62) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 10.3 sec | 10.9 sec | |
Six-speed manual gearbox | 10.3 sec | 10.4 sec | |
Maximum speed | |||
Six-speed Geartronic transmission | 121 mph | 118 mph | |
Six-speed manual gearbox | 124 mph | 121 mph | |
Fuel consumption (urban) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 32.5 mpg | 31.7 mpg | |
Six-speed manual gearbox | 40.9 mpg | 43.5 mpg | |
Fuel consumption (extra urban) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 50.4 mpg | 50.4 mpg | |
Six-speed manual gearbox | 57.7 mpg | 55.4 mpg | |
Fuel consumption (combined) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 41.5 mpg | 41.5 mpg | |
Six-speed manual gearbox | 49.6 mpg | 49.6 mpg | |
Emissions CO2 | |||
Six-speed Geartronic transmission | 178 g/km | 179 g/km | |
Six-speed manual gearbox | 149 g/km | 149 g/km | |
Capacity | |||
Fuel Tank Capacity | 70 litres | 70 litres | 70 litres |
Luggage Compartment | 495 litres | 495 litres | 495 litres |
Max Poss Towing Weight, braked | 1600 kg | 1600 kg | 1800 kg |
Weights | |||
Min. Kerb Weight | 1724 kg | 1746 kg | 1815 kg |
Max Total Weight | 2505 kg | 2505 kg | 2505 kg |
Max Roof Load | 100 kg | 100 kg | 100 kg |
Exterior Dimensions | |||
Height | 1713 mm | 1713 mm | 1713 mm |
Length | 4627 mm | 4627 mm | 4627 mm |
Width | 1891 mm | 1891 mm | 1891 mm |
Width inc Mirrors | 2120 mm | 2120 mm | 2120 mm |
Wheel base | 2774 mm | 2774 mm | 2774 mm |
Track Front | 1632 mm | 1632 mm | 1632 mm |
Track Rear | 1586 mm | 1586 mm | 1586 mm |
Turning Circle | 12.1 m | 12.1 m | 12.1 m |
Interior Dimensions | |||
Headroom Front | 990 mm | 990 mm | 990 mm |
Headroom Rear | 1003 mm | 1003 mm | 1003 mm |
Shoulder Room Front | 1439 mm | 1439 mm | 1439 mm |
Shoulder Room Rear | 1403 mm | 1403 mm | 1403 mm |
Leg Room Front | 1047 mm | 1047 mm | 1047 mm |
Leg Room Rear | 924 mm | 924 mm | 924 mm |
Hip Room Front | 1377 mm | 1377 mm | 1377 mm |
Hip Room Rear | 1367 mm | 1367 mm | 1367 mm |
Misc | |||
Environmental Classification | Euro 5 (2011) | Euro 5 (2011) | Euro 5 (2011) |
DRIVe (163 hp) | D3 (163 hp) | D3 AWD (163 hp) | |
---|---|---|---|
Engine | |||
Engine Name | D5204T3 | D5204T3 | D5244T17 |
Engine Type Description | Five-cylinder turbodiesel | Five-cylinder turbodiesel | Five-cylinder turbodiesel |
Power Train | Front wheel drive | Front wheel drive | All wheel drive |
Number of cylinders | 5 | 5 | 5 |
Engine Capacity | 1984 cc | 1984 cc | 2400 cc |
Bore | 81 mm | 81 mm | 81 mm |
Stroke | 77 mm | 77 mm | 93.15 mm |
Max Output ECE | 120 kw | 120 kw | 120 kw |
163 PS | 163 PS | 163 PS | |
3000 rpm | 3000 rpm | 4000 rpm | |
Torque | 400 Nm | 400 Nm | 420 Nm |
1400 - 2850 rpm | 1400 - 2850 rpm | 1500 - 2500 rpm | |
Fuel type | Diesel | Diesel | Diesel |
Performance | |||
Acceleration (0-62) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 10.3 sec | 10.9 sec | |
Six-speed manual gearbox | 10.3 sec | 10.4 sec | |
Maximum speed | |||
Six-speed Geartronic transmission | 121 mph | 118 mph | |
Six-speed manual gearbox | 124 mph | 121 mph | |
Fuel consumption (urban) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 32.5 mpg | 31.7 mpg | |
Six-speed manual gearbox | 40.9 mpg | 43.5 mpg | |
Fuel consumption (extra urban) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 50.4 mpg | 50.4 mpg | |
Six-speed manual gearbox | 57.7 mpg | 55.4 mpg | |
Fuel consumption (combined) | |||
Six-speed Geartronic transmission | 41.5 mpg | 41.5 mpg | |
Six-speed manual gearbox | 49.6 mpg | 49.6 mpg | |
Emissions CO2 | |||
Six-speed Geartronic transmission | 178 g/km | 179 g/km | |
Six-speed manual gearbox | 149 g/km | 149 g/km | |
Capacity | |||
Fuel Tank Capacity | 70 litres | 70 litres | 70 litres |
Luggage Compartment | 495 litres | 495 litres | 495 litres |
Max Poss Towing Weight, braked | 1600 kg | 1600 kg | 1800 kg |
Weights | |||
Min. Kerb Weight | 1724 kg | 1746 kg | 1815 kg |
Max Total Weight | 2505 kg | 2505 kg | 2505 kg |
Max Roof Load | 100 kg | 100 kg | 100 kg |
Exterior Dimensions | |||
Height | 1713 mm | 1713 mm | 1713 mm |
Length | 4627 mm | 4627 mm | 4627 mm |
Width | 1891 mm | 1891 mm | 1891 mm |
Width inc Mirrors | 2120 mm | 2120 mm | 2120 mm |
Wheel base | 2774 mm | 2774 mm | 2774 mm |
Track Front | 1632 mm | 1632 mm | 1632 mm |
Track Rear | 1586 mm | 1586 mm | 1586 mm |
Turning Circle | 12.1 m | 12.1 m | 12.1 m |
Interior Dimensions | |||
Headroom Front | 990 mm | 990 mm | 990 mm |
Headroom Rear | 1003 mm | 1003 mm | 1003 mm |
Shoulder Room Front | 1439 mm | 1439 mm | 1439 mm |
Shoulder Room Rear | 1403 mm | 1403 mm | 1403 mm |
Leg Room Front | 1047 mm | 1047 mm | 1047 mm |
Leg Room Rear | 924 mm | 924 mm | 924 mm |
Hip Room Front | 1377 mm | 1377 mm | 1377 mm |
Hip Room Rear | 1367 mm | 1367 mm | 1367 mm |
Misc | |||
Environmental Classification | Euro 5 (2011) | Euro 5 (2011) | Euro 5 (2011) |
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» این خودرو هیبریدی که اوایل2012 ارایه خواهد شد شبیه به Infiniti خودرو هیبریدیخواهد بود.
تا کنون Altima تنها خودرو هیبریدی نیسان بوده است اما تولید این مدل قرار است به زودی متوقف شود.
این خودروسازژاپنی قصد دارد برای سال 2012 خودرو هیبریدی جدیدی را اریه کند اما تا کنون جزییات زیادی درباره این خودرو جدید نیسان منتشر نشده است.
نیسان با ارایه خودروتمام الکتریکی Leaf توانسته است به موفقیت های زیادی دست یابد و این خودرو به عنوان یکی از دو خودرو الکتریکی پرفروش جهان مطرح باشد اما به نظر می رسد حالا این خودرو ساز قصد دارد در زمینه تولید خودروهای هیبریدی نیز گام بردارد .
تویوتا به طور رسمی اولین تصاویر مدل ارتقا یافته اونسیس را منتشرکرد. به گزارش خبرخودرو،این خودروبرای حضور درنمایشگاه فرانکفورت درحال آماده سازی است . با توجه به تصاویر منتشرشده از نمای داخلی خودرو تنها چراغ های LED سپرو پنجره مشبک خودرو به چشم میخورد.علاوه بر این ،خودروی تویوتا اونسیس جدید به سپر عقب جدید و چراغ های ارتقا یافته مجهز خواهدشد. نمای داخلی خودرو نیز تغییراتی رابه خود خواهد دید . درحال حاضر اونسیس دراروپا با موتوربنزی 1.6 و 2 لیتری عرضه می شود که ظرفیت تولید 133،147 و 152 اسب بخار را داراست.همچنین نوع 2و 2.2 لیتری آن نیز126،150 و 177 اسب بخار نیرو تولید میکند . این خودرو قرار است به نمایشگاه فرانکفورت فرستاده شود. |
به گزارش ایسنا کیوان وزیری - مدیر نظرات بر اجرای استانداردهای ایران خودرو، با اعلام خبر بالا گفت: ایران خودرو بنا بود تولید روآ را از ابتدای امسال متوقف کند، اما با توجه به اقتصادی بودن آن و درخواست ستاد حمل و نقل و مصرف سوخت برای استفاده از این خودرو در قالب طرح جایگزین کردن ناوگان فرسوده حمل و نقل کشور، تولید 20 هزار روآ برای سال جاری در برنامه قرار گرفت.
وی با تاکید بر اینکه ایران خودرو قبلا برای توقف تولید روآ تصمیم گیری کرده بود، بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه روآ در ایران خودرو 150 هزار دستگاه بوده است که بعد از توقف تولید آن، این ظرفیت بین دو خودرو پژو 206 و سمند پایهگازسوز تقسیم خواهد شد.
به گفته او ایران خودرو در شش ماهه دوم امسال از 130 هزار دستگاه ظرفیت باقی مانده تولید روآ بین 65 تا 70 درصد آن را به تولید پژو 206 و بین 30 تا 35 درصد باقی مانده را هم به تولید سمند پایهگازسوز اختصاص خواهد داد.
وزیری در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا با حذف روآ در سال آینده محصول جدیدی به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد که جایگزین آن باشد؟ بیان کرد: برنامه ما این است که در سال جاری تولید آزمایشی رانا را آغاز کنیم و در سال آینده با آغاز تولید انبوه این خودرو یک محصول جدید به سبد محصولاتمان اضافه و آن را جایگزین روآ کنیم.
این مقام مسوول در ایران خودرو در پاسخ به این سوال که علت تاخیر بیش از 18 ماهه ایران خودرو در ارائه محصول رانا به بازار چه بوده است؟ گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کل جامعه و شرکت ایران خودرو در سال 1388 یک فاصله در اجرای پروژههای توسعه محصول این شرکت رخ داد تا ایران خودرو بتواند حجم بدهیها را مدیریت کند و مسائل مالی را زنجیره تامین قطعات برطرف کند که البته در سالهای 1389 و 1390 با مدیریت بخشی از این مسائل توانستیم اجرای پروژههای توسعهای را دوباره از سر گیریم.