درسته موتور پیکان نیست چون سر سیلندر جوانان گذاشتن روش بابا من یک اردی داشتم کلافم کرد توی سربالایی که راه نمی رفت باید پشت اتوبوس و کامیون می موندم بعد از دو سال موتور رینگ ضعیف کرد دفرنسیال مثل گرگ زوزه می کشید گیربکسشم که هزار ما شا ا.. دنده هاش جا نمی رفت فنر بندیش که معرکه بود بعد از یک سبقت و حشتناک که امکان دارد در این حالت جان خود را از دست دهید اتاق روی فنر بندی چنان بازیی می کند که اگر سکته نزنید باید بگم که تمام موهای بدنتان سیخ می شود توی خوزستان که ما هستیم نمی شه کولرشه روشن کرد چون امپر ان از ۱۱۰ هم رد می کند و امکان دارد موتور کان لم یکن شود و یک اشکال دیگه هم یادم اومد چون بدنه برای بارهای محوری و گشتاورهای میله گاردان طراحی نشده و مقاومتی ندارد بعد از دوسال بدنه خودش را ول می کند مثل لب و لنچه یک سگ بلداگ که اویزان است . مصرفش هم عالیه اندازه یک ماشین شش سیلندر بنزین میسوزونه تا کی مردم باید جور ایران خودرو را بکشند اگر اقایان می گویند ۴۰۵ سمند و پارس داخلی هستند پس چرا انها را جایگزین اردی نمی کنند ولی چه سود که دیگر انها هم کاری از پیش نمی برند به زودی در سور دمیده می شود و مهلت سازمان تجارت جهانی تمام می شود و در های کشور باز منی شود و ما دو انتخاب داریم پارس ۱۷ هزار دلاری یا کمری ۱۷ هزار دلاری خدا حافظ ایران خودرو خداحافظ انحصار طلب خدا حافظ بازار سیاه خدا حافظ دلال خداحافظ افتابه ساز