کیت بدنه کامل (از سپرها گرفته تا رکاب های جانبی، دیفیوزر و . . .) که البته با کاربرد گسترده فیبرکربن ساخته شده، تایرهای حرفه ای «پیرلی p-zero» با رینگ های 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب، تزیین رینگ ها با رنگ خاکستری تیره، کاهش ارتفاع سیستم تعلیق به میزان 40 میلی متر، سامانه افزایش ارتفاع قسمت جلوی اتومبیل، ترمزهای سرامیک کربنی و تزیین فضای داخلی با استفاده از آلکانتارا و فیبر کربن، بخشی از شاخصه های این سوپر ماشین به شمار می رود.
مهندسین «نووتیک روسو»، موفق شده اند با تغییر در نقشه واحد کنترل الکترونیکی و همچنین در نظر گرفتن سیستم اگزوز پیشرفته، قدرت پیشرانه 6.3 لیتری 12 سیلندر خورجینی f12 را از 730 به 770 اسب بخار و گشتاور آن را از 690 به رقم قابل توجه 722 نیوتن متر افزایش دهند که نتیجه این تغییرات، امکان ثبت شتاب اولیه در حدود 3 ثانیه و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت را برای f12 n-lagro به دنبال داشته است!