اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رسانه‌ها درباره‌ی ایران‌خودرو منصفانه قضاوت کنند


رسانه‌ها باید با دید منصفانه نقاط ضعف و قوت ایران‌خودرو را منعکس کنند.
 دکتر منطقی - مدیرعامل ایران‌خودرو - در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ایران‌خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی کشور تاثیر عمیقی در رشد ایران در چشم‌انداز 20 ساله خواهد داشت و می تواند مانند شرکت هیوندایی با صادرات محصولات سبب اوج‌گیری کشور شود.
وی با بیان این که رسانه‌ها باید هم نقاط ضعف ایران‌خودرو را نشان‌ دهند و هم سعی کنند نقاط قوت را به جامعه منعکس کنند، افزود: رسانه‌ها با نشان دادن ضعف و انتقاد کردن منصفانه کمک خواهند کرد که وضعیت بهتر شود و با نشان دادن نقاط قوت می‌توانند در جامعه امیدواری ملی ایجاد کنند.
وی با اشاره به مطرح شدن بحث جهانی‌سازی در ایران‌خودرو از ابتدای سال 83 افزود: در سال‌های آتی مردم نشانه‌های جهانی‌سازی را در ایران خودرو احساس خواهند کرد. البته ما در کیفیت و خدمات پس از فروش ضعف‌هایی داریم و باید در یک کار تیمی توسط رسانه ها و ایران‌خودرو به همراه بخش خصوصی که در این دو بخش فعال است، نارضایتی‌ها را کاهش دهیم.
منطقی ادامه داد: البته در بخش کیفیت و خدمات پس از فروش تمام کاستی‌ها متوجه ایران‌خودرو نیست، بلکه بخش‌های خصوصی قطعه‌ساز و تعمیرگاه‌هایی که تعداد زیادی از آنها خصوصی هستند تاثیر قابل توجهی در این نقیصه دارند؛ البته ما امیدواریم با فرهنگ‌سازی و کمک رسانه‌ها و همچنین فعال کردن مرکز اطلاع‌رسانی تعامل مثبتی با جامعه داشته باشیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد