اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

صادرات انبوه پژو آردی جدید به عراق آغاز شد

معاون صادرات و بین‌‏الملل ایران خودرو,گفت: این گروه صنعتی برنامه صادرات انبوه خودروی جدید پژو آردی به عراق را در دستور کار خود قرار داده و اولین محموله آن هفته گذشته به این کشورصادر شد.
 علیرضا میرزایی, افزود: ایران خودرو در اولین مرحله از برنامه صادراتی خود به عراق قصد دارد یک هزار دستگاه خودروی پژو آردی جدید را به این کشور صادر کند.
میرزایی, اظهارداشت: در حال حاضر از نمایندگی عراق تقاضای چشمگیری برای واردات این نوع خودرو کرده و ایران خودرو با امکان سنجی از بازار خودروی این کشور برنامه مدونی را برای صدور خودروی پژو آردی جدید به این کشور فراهم کرده است.
وی ادامه داد: نمایندگی محصولات ایران خودرو در عراق قصد دارد, از این خودرو به عنوان تاکسی برای حمل و نقل مسافر مورد استفاده قرار دهد.
معاون صادرات ایران خودرو, با اشاره به تقاضای روزافزون از سوی مردم عراق برای خرید خودروی مورد نیاز خود از سوی شرکت ایران خودرو, اظهارداشت: کشور عراق یکی از اولویت‌‏های صادراتی ایران خودرو به حساب می‌‏آید و در آینده نزدیک روند صدور محصولات ایران خودرو به عراق افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: طی شش ماه گذشته گروه صنعتی ایران خودرو 750 دستگاه انواع خودرو تنها در بخش سواری از جمله سمند ال ایکس ، پژو پارس ای ال ایکس و پژو آردی جدید به عراق صادرکرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد