اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید و عرضه تندر 90 سفارشی ایران خودرو از اول تیر ماه

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور افزایش میزان رضایتمندی مشتریان در طرحی نو وبا همکاری شرکت آپکو (شرکت تولید کننده خودروهای سفارشی) وشرکت رنو پارس به نمایندگی از سوی رنو فرانسه تولید خودروی سفارشی تندر 90 را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، سید مرتضی آل داود رییس برند رنو ایران خودرو با بیان این مطلب گفت:شرکت ایران خودرو با هدف ارتقاء شکل ظاهری تندر 90، با همکاری شرکت رنو فرانسه اقدام به تولید تندر 90 با مجموعه اسپرت کیت کرده است.این اقدام برای اولین بار به صورت قطعات تزییناتی خارجی خودرو صورت می پذیرد.

وی از جمله مجموعه قطعات اسپرت کیت خودرو تندر 90را بال (اسپویلر) عقب خودرو،ضربه گیرهای جانبی و ملحقات سپر جلو وعقب خواند.رییس برند رنو ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر کارکنان تندر 90 این شرکت در حال آموزش و نصب این قطعات از طریق کارشناسان رنو فرانسه بر روی خودرو هستند خاطرنشان ساخت:تولید انبوه خودرو سفارشی ایران خودرو از اوایل تیرماه سال جاری آغاز می شود.

آل داود با تاکید بر اینکه کلیه این قطعات تحت لیسانس رنو فرانسه است تصریح کرد: تولید و نصب قطعات فوق با نظارت کارشناسان فرانسوی شرکت رنو انجام می شود.

وی ادامه داد:با توجه به تعهدات ایران خودرو در حال حاضر قطعات اسپرت کیت بر روی تندر 90 مدل E2LP در حال نصب بوده وبنا به درخواست مشتریان قابلیت نصب این قطعات بر روی مدل E1CP نیز می باشد.وی در انتها یاد آور شد:با توجه به بازخوردهایی که از مشتریان تندر 90 در نظر سنجی های مختلف گرفته شده به تدریج آپشن های مورد نظر مشتری نیز برروی این خودرو نصب خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد