اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودرو "ویانا" فروردین 89 به بازار می آید

مدیر فروش سناباد خودرو در خصوص کاهش5/16 درصدی تولید انواع خودروهای دوگانه سوز درکشور اظهار داشت: بازار فروش خودرو گرایش به سوی خودروهای دوگانه سوز نشان داده و ممکن است این روند کاهش علیرغم انتظار بازار خودرو صورت گرفته باشد.

محمد قاسمی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، گفت : اما اینکه چرا تولید خودروهای دوگانه سوز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می دهد می تواندعدم دسترسی کافی به جایگاه سوختگیری CNG در کلانشهرها باشد بخصوص در کلانشهری چون تهران دانست که رانندگان خودروهای بنزین سوز را به خودروهای دوگانه سوز ترجیح می دهند.

وی عمده دلیل کاهش تولید در شرکت خودروسازی سناباد را تعرفه واردات و اجزاء CKD کیت CNG دانسته و گفت : دلیل دیگری در این میزان کاهش دخالت نداشته است.

مدیر گروه اقتصاد صدا و سیمای مرکز مشهد در پاسخ به ادامه روند کاهش تولید انواع خودرو دوگانه سوز عنوان داشت: خوشبختانه روند نزولی جای خود را به روند صعودی در تولید بخشیده زیرا با هدفمند شدن یارانه هاو اجرای مراحل آن طبیعتاً گرایش به خرید خودرو دوگانه سوز در بازار افزون خواهد شد.

قاسمی در ادامه افزود : اکثر مناطقی که خودرو دوگانه سوز در آنجا مورد استقبال قرار گرفته شهرهایی هستند که از جمعیت کمتری برخوردارند اما در شهرهایی چون مشهد ، تهران و اصفهان کمتر تمایلی به خرید خودرو دوگانه سوز دیده می شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت : کاهش تولید خودرو دوگانه سوز در شرکت سناباد خوردو 10 تا 12 درصد بوده اما ، با تغییرات استراتژیکی مناسب در نوع خودرو تولیدی این شرکت به خوبی از کاهش تولید جلوگیری بعمل آمد سابق بر این تولید خودروهای دوگانه سوز و تک سوز به صورت متفاوت انجام می شد که با رفع این نقیصه خریدار به سهولت می تواند خودرو خود را به سوخت دیگری مجهز نماید.

مدیر فروش سناباد خودرو در پایان از تولید خودرو ویانا در شرکت سناباد خودرو خبرداد و گفت : امید می رود درفروردین ماه سال 89 این خودرو باقیمت 15 میلیون به بازار عرضه شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد