اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

دوره‌های آموزش از راه دور ایساکو برای مشتریان راه‌اندازی می‌شود

در راستای طرح تحول کیفی خدمات پس از فروش، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)، اقدام به برگزاری آموزش الکترونیکی برای مشتریان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، در این طرح که استارت آن با خودروهای سوزوکی، تندر90 و پژو 206 خواهد خورد، به مشتریان کلیه مسایل فنی مربوط به خودرو دریافتی‌شان ارایه خواهد شد. همچنین یک اطلاع رسانی جامع در خصوص تجهیزات، آپشن‌ها و نحوه استفاده صحیح از خودرو به آنها ارایه می‌شود.

آموزش از راه دور برای مشتریان اولین بار است که در کشور به آن پرداخته می‌شود و این موضوع یکی از پروژه‌های بسته خدمات نوین مد نظر ایساکو محسوب می‌شود.

پروژه راه اندازی دوره‌های آموزش مالکین مبتنی بر سیستم یادگیری الکترونیک برای خودرو‌های سوزوکی (یک تیپ)، تندر 90 (در 3 تیپ) و پژو 206 (در 9 تیپ) مراحل پایانی خود را طی می‌کند و طبق برنامه ریزی انجام شده در ایام مبارک دهه فجر قابل بهره‌برداری خواهد بود. برای سایر خودروها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم به انجام رسیده است. سیستم یادگیری الکترونیکی (E-Learning) قابل استفاده برای کلیه شبکه مشتریان ایران خودرو حتی در آن سوی مرزهای کشور است.

محمدرضا بابائی ـ مدیرعامل ایساکو ـ نیز با تاکید بر تلاش ایساکو در ارائه خدمات نوین یادآور شد: با توجه به افزایش روزافزون ضریب نفوذ اینترنت، کاهش هزینه ناشی از به کارگیری سیستم‌های یادگیری الکترونیکی، امکان آموزش در هر زمان برای مالکین خودرو، امکان انتخاب مباحث مورد نیاز توسط فراگیر، صرفه جویی در زمان و هزینه‌های تردد برای فراگیران و امکان به روز رسانی سریع محتوای آموزشی متناسب با تغییرات تکنولوژی محصول از مزایای این روش آموزشی است. در خصوص جزییات بیشتر این طرح به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد