اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولیدآ زمایشی سمند دیزلی در سال جاری

به گزارش ایکو پرس ، مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب که نمونه‌ آزمایشی سواری دیزلی در خانواده محصولات سمند تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از تولید و تست نمونه آزمایشی، در خصوص زمان و نحوه‌ تجاری‌ سازی این خودرو تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد : سواری دیزلی مزیت‌های بسیاری نسبت به سواری بنزین‌سوز داردو مصرف سوخت خودرو دیزل کمتر از خودرو‌های بنزین‌سوز بوده و به همین دلیل آلایندگی آن کمتر است. همچنین بازدهی سواری دیزلی حدود50 درصد بیشتر از سواری بنزین‌سوز است.

مهندس نجم الدین اظهارداشت : موتور دیزل ملی استاندارد یورو 5 را تامین می کند و خودرو های مجهز به این موتور از امکانات گوناگونی برخوردار خواهد بود .

وی تاکید کرد : سواری‌ دیزلی فاقد برخی قسمتهای برقی خودروی بنزین‌سوز مانند کوئل و شمع است و به همین دلیل هزینه‌ نگهداری این خودروها نیز کمتر از سواری بنزین‌سوز است.

مهندس نجم الدین از ایجاد دانش فنی قطعات موتور دیزل ملی درشبکه تامین ایران خودرو خبرداد و گفت : با توجه به جدید بودن بسیاری از قطعات ، ایران خودرو قطعه سازان را درزمینه تولید آزاد گذاشته که بتوانند از سازندگان خارجی هم درساخت داخل استفاده کنند .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود : در حال حاضر حدود50 درصد خودروهای سواری در اروپا به صورت دیزلی تولید می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد