اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

با مناسب ترین مینی ون برای خانواده ها آشنا شوید

نیسان امروز قیمت خودروی کوئست مدل 2014 در ایالات متحده – که هم اکنون در سراسر این کشور وارد نمایندگی های فروش شده است – را اعلام کرد. البته قیمت این خودرو همچنان ارسال 2013 بدون تغییر و 26 هزار دلار می باشد.

به گزارش خبرخودرو، مینی ون نیسان کوئست مدل 2014 همچنان فهرست بلند و بالایی از امکانات یک خودروی خانواده از قبیل اندازه بزرگ ، شیشه های سراسری اطراف ، فضای داخلی باز ، آسانی بازوبسته  کردن درها ، تا شدن سریع ردیف های دو وسه صندلی ها ، سامانه پیشرفته کنترل تهویه و طبق معمول فضای بار مناسب عقب را ارائه کرده است. دورنگ جدید تیتانیومی و نقره ای متالیک نیز برای سال 2014 به این خودرو افزوده است.

تمامی مدل های نیسان کوئست 2014 به طور استاندارد دارای یک موتور 3.5 لیتری DOHCV6  سری VQ با قابلیت تولید 260 اسب بخار توان و 240 پوند فوت گشتاور هستند و به یک جعبه دنده ایکس ترونیک CVT – که رانندگی نرم را فراهم می کند- مجهز می باشد.

میزان مصرف سوخت کوئست در شهر و جاده به ترتیب 12.37 و 9.4 لیتر در هر صد کیلومتر است . این خودرو همچنین دارای سامانه تعلیق با چهار چرخ مجزا ، صفحات ترمز برای هر چهار چرخ و فرمان الکتریکی حساس به سرعت است.

مینی ون کوئست در چهار نسخه S ،SV ، SL،LE عرضه می شود و در حالت پایه دارای دکمه هوشمند نیسان برای استارت ، صندلی های ردیف دو و سه تاشو ، سامانه پیشرفته کنترل تهویه (ACCS) ، سامانه نظارت بر فشار تایرها (TPMS) است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد