اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

قطعات نایاب پراید یورو ۴ و خودروهایی که صفر کیلومتر ماندند


برخی از خودروهای پراید یورو ۴ که از شهریورماه جاری در اختیار خریداران کرمانی قرار گرفته است، اکنون و پس از مدت کوتاهی کارکرد، به دلیل نایاب بودن قطعات، بلااستفاده مانده و این مساله نارضایتی تعداد زیادی از این مشتریان را به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا، تعدادی از مشتریان سایپا در کرمان طی هفته اخیر ضمن مراجعه به دفتر خبرگزاری ایسنا از مشکل خود در خصوص خودروهایی خبر دادند که سایپا اخیرا تولید آن را آغاز کرده است. در این‌باره مشتریان سایپا از خرید خودروی پراید یورو ۴ به قیمت ۲۰ میلیون تومان سخن به میان آورده و می‌گویند: این خودرو از پراید معمولی قیمت بالایی دارد به دلیل موتور یورو ۴ و ترمز ای.بی.اس و دو ایربیکی که برای آن در نظر گرفته شده است.

به گفته این افراد، مدت کوتاهی بعد از تحویل این خودروها، ترمز ABS پرایدهای یورو ۴ به درستی عمل نمی‌کند و نیاز به هواگیری دارد و هواگیری ترمز هم شامل گارانتی نمی‌شود. در کنار این، مشکل بزرگتری که وجود دارد، وجود نقص در سرسیلندر موتور خودرو بوده که بعد از شنیدن سروصدای فراوان از داخل موتور، این عیب شناسایی شده است.

خریداران پراید یورو ۴ در کرمان، می‌گویند: نمایندگی‌های سایپا در کرمان حاضر به پذیرش خودروهای ما نیستند و اعلام می‌کنند تعداد زیادی از این خودروها پیش از مراجعه ایشان، در نمایندگی نوبت تعمیر خوابیده است.

گویا یکی از قطعات موتور پرایدهای یورو ۴ در خط تولید در محل مناسب خود قرار نگرفته و به همین دلیل باعث بروز چنین مشکلاتی شده است. بنا بر اعلام سایپا به مشتریان خود اعلام کرده که به دلیل وجود محدودیت‌ها قادر به تهیه این قطعات نبوده و باید همچنان منتظر بمانند.

ایسنا، موضوع را از برخی از نمایندگی‌های سایپا در کرمان پیگیری کرده است اما امکان ارتباط برقراری با مدیران نمایندگی‌ها از سوی سایر بخش‌ها فراهم نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد