اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جدیدترین محصول لامبورگینی رو شد، هوراکان


لامبورگینی هدیه ای بسیار ویژه برای علاقه مندان خودروهای خود در این روزهای منتهی به تعطیلات سال نو میلادی دارد. این کمپانی از مدل کاملا جدید Huracán LP610-4 که قرار است جایگزین مدل معروف گالاردو شود، پرده برداشت.


دل جدید ظاهری تهاجمی و ارتفاع اندکی دارد؛ و در طراحی آن الهامات زیادی از مدل اونتادور(Aventador) گرفته شده است و شباهت های این دو را به ویژه می توان در شیوه طراحی چراغ های عقب و جلو تشخیص داد.
  اما گذشته از ویژگی های فوق العاده طراحی ظاهری هوراکان، این موتور  پرقدرت V10  آن است که توجه را به خود جلب می کند.  توان تولیدی موثر این پیشرانه 610 اسب بخار است و قادر است گشتاوری معادل 560 نیوتن.متر تولید نماید. قدرت حاصل از پیستون های 5.2 لیتری این پیشرانه از طریق یک گیربکس هفت سرعته دو-کلاچه به هر چهارچرخ آن گسیل می شود

هوراکان صفر تا صد را در 3.2 ثانیه طی می نماید و بیشینه سرعت آن به  324 کیلومتر در ساعت می رسد. گفتنی است پیشرانه این خودرو مجهز به سیستم خاموش-روشن (stop-start system) است که اجازه می دهد هوراکان به ازای هر یک گالن بنزین 30 کیلومتر طی نماید! (به قول معروف، صدی 12.6 لیتر می سوزاند!!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد