اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

گران‌ترین خودرو تولیدی جهان

دیمورا موتورکار نامی شناخته شده در صنعت خودروسازی جهان محسوب نمی شود اما گران‌ترین خودرو تولیدی جهان را معرفی کرده است. خودرو ناتالیا SLS ۲ با برچسب قیمت دو میلیون دلار سدانی فوق لوکس با ویژگی هایی منحصر به فرد است.

به گزارش عصر ایران، ناتالیا SLS ۲ از پیشرانه ۱۴ لیتری دیمورا ولکانو ۱۶ سیلندر خورجینی نیرو می گیرد که توانایی تولید ۱۲۰۰ اسب بخار نیرو و ۹۰۰ پوندفوت گشتاور را دارد. با توجه به فناوری سیلندر متغیر و بلوک پیشرانه سبک وزن این خودرو مصرف سوخت بهینه ای را ارائه خواهد کرد.


«ناتالیا»؛ گران‌ترین خودرو تولیدی جهان

ناتالیا SLS 2 از بدنه ای آیرودینامیک با طراحی داخلی شیک و چشمگیر سود می برد. این خودرو بیش از 50 سیستم رایانه ای برای کنترل و بررسی بخش های مختلف خود را در اختیار دارد. ناتالیا SLS 2 با یک ویژگی نوآورانه توانایی شناسایی وضعیت احساسی راننده از جمله استرس، ضربان قلب و سطح دما را خواهد داشت و با ارسال این اطلاعات به رایانه های خودرو تعامل با راننده با اقداماتی مانند تنظیم دما و نور داخل، نوع موسیقی در حال پخش و واکنش پدال های ترمز و گاز به فشار پای راننده صورت می گیرد.

حتی رایانه های ناتالیا SLS 2 در شرایطی مانند تشخیص خواب آلودگی راننده با وی صحبت خواهند کرد. این خودرو با بررسی و کنترل شرایط محیطی پس از پارک و در شرایطی که پیشرانه خاموش است خودرو را برای ساعت ها خنک یا گرم نگه می دارد.

ناتالیا SLS 2 برای رانندگی ایمن در شب به سیستم دید در شب مجهز خواهد شد. دوربین های خارجی نمایشگر هدآپ داخل خودرو را تغذیه کرده و تمامی نقاط کور را برای راننده از بین خواهند برد. در چراغ های جلو این خودرو یک نمایشگر کوچک و یک پروژکتور جای خواهند گرفت که امکان استریم ویدئو از خودرو را فراهم می کنند.

در داخل ناتالیا SLS 2 از فناوری فوم ناسا در ترکیب با تودوزی ژلی و چرم مرغوب استفاده می شود تا راحتی فضای داخلی این خودرو بی نظیر باشد. همچنین خروجی های برق استاندارد 115 ولت یا 230 ولت برای اتصال لوازم الکترونیکی در داخل خودرو موجود هستند. سرنشینان عقب می توانند از نمایشگرهای تلویزیون جمع شدنی با قابلیت کنترل از راه دور لذت ببرند. هر سرنشین نیز می تواند تنظیمات صوتی ویژه خود را داشته باشد بدون آن که از هدفون استفاده کند. همچنین، سرنشینان این خودرو به صورت حرفه ای از صندلی ها ماساژ دریافت می کنند.

«ناتالیا»؛ گران‌ترین خودرو تولیدی جهان

ناتالیا SLS 2 از یک فناوری رنگ منحصر به فرد و نوآورانه بهره خواهد برد. یک ویژگی اختیاری رنگ این امکان را فراهم می کند تا هنگامی که هوای بیرون سرد است خودرو به رنگ سیاه یا آبی درآمده و هنگامی که هوا گرم است به سفید تغییر رنگ می دهد.

«ناتالیا»؛ گران‌ترین خودرو تولیدی جهان

«ناتالیا»؛ گران‌ترین خودرو تولیدی جهان

«ناتالیا»؛ گران‌ترین خودرو تولیدی جهان
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد