اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودرو آریو جایگزین محصولات ایکس 100 شد

خط تولید محصولات ایکس 100 در شرکت بن رو جای خود را به خطوط تولید آریو داد. 

به دنبال برنامه ریزی های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا جهت کاهش تولید خودروهای ایکس 100 شامل سایپا 111، 131، 132 و 141، شرکت بن رو تولید محصول جدید آریو را جایگزین خودرو سایپا 131 کرد.

بر اساس این گزارش خودرو آریو که یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا در برنامه توسعه محصول محسوب می شود از این پس به جای محصولات ایکس 100 در شرکت بن رو تولید انبوه شده و به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین خودرو وانت سایپا 151 با توجه به نیاز موجود در بازار و استقبال مشتریان در شرکت بن رو ادامه خواهد داشت.

سیاست توسعه محصول سایپا به گونه ای برنامه ریزی شده که در آن تا پایان سال آینده تولید محصولات ایکس 100 به پایین ترین حد خود رسیده و جای خود را به محصولات جدید خواهد داد.

گفتنی است در شرکت سایپا نیز خط تولید یک محصول جدید در حال نصب و راه اندازی است و قرار است در آن خودرو جدید سایپا جایگزین خودروهای ایکس 100 شود، ضمن این که بیشترین حجم خودروهای تولیدی سایپا در سال آینده را محصولات پلت فرم ایکس 200 یعنی تیبا، تیبا2 و ساینا تشکیل خواهند داد.

همچنین سایپا در حال انجام مراحل نهایی طراحی پلت فرم جدید خود با نام SP100 است که قرار است از سال 95 تولید انبوه خودرو بر روی این پلت فرم را آغاز کرده و بیشترین حجم تولیدات خود را به آن اختصاص دهد.

خودرو آریو که تولید انبوه آن در شرکت بن رو آغاز و جایگزین محصولات ایکس 100 شده، برخوردار از 6 کیسه ایمنی هوا، موتور 1600 میتسوبیشی ژاپن با 120 اسب بخار قدرت، سانروف برقی، سامانه راهبری دیجیتال، سنسور پارک دنده عقب، تریم چرمی و مصرف سوخت 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد