اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

بهترین خودروهای کوچک +تصاویر

دلایل بی‌شماری برای خرید یک خودرو کوچک وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها را باید در سبک بودن وزن بدنه در نتیجه، مصرف سوخت پایین‌تر دانست. ضمن اینکه همگی آنها به دلیل کوچکی جثه، از هندلینگ خوبی بهره می‌برند. اگر فکر کرده‌اید که خودروهای کوچک مدرن، از فضای کافی برای یک خانواده برخوردار نیستند، سخت در اشتباهید. اگر به نظرتان خودروهای کوچک ایمنی کمتری از خودروهای بزرگ دارند، باز هم اشتباه فکر می‌کنید چرا که برخی از آن‌ها نسبت به تعدادی از خودروهای بزرگ هم ایمن‌تر هستند. اسمارت فورتو را فراموش نکنید که با آن جثه کوچکش، یکی از ایمن‌ترین‌ها در دنیا شناخته می‌شود. هزینه بیمه و نگهداری پایین آن‌ها، از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود تا بیشتر مشتریان اروپایی را به خود جلب کند. خودروهای کوچک نه تنها برای رانندگی شهری و پیدا کردن جای پارک بهترین گزینه هستند، بلکه برخی از آن‌ها با داشتن یک صندوق بار مناسب نیز، امکان سفرهای طولانی را نیز برای سرنشینانشان فراهم می‌کنند.

در لیست زیر، تعداد ۱۰ دستگاه از بهترین خودروهای کوچک موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه شوید. توجه داشته باشید که قیمت‌های درج شده برای هر خودرو، قیمت پایه آنها نیست زیرا آنها از تعدادی آپشن نیز بهره می‌برند.

مینی
قیمت: ۱۹ هزار و ۳۰۰ یورو
بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

نسل سوم از مینی، فقط از ظاهر دوست‌داشتنی بهره نمی‌برد بلکه بزرگ‌تر از گذشته شده و از نظر فنی هم با موتورهای توربوشارژ، لبخند رضایت را بر لبان خریدار می‌نشاند. موتورهای مینی جدید شامل انواع سه سیلندر بنزینی و دیزلی می‌شوند که برای اولین بار در داخل کمپانی و توسط ب‌ام‌و ساخته می‌شود. نسخه کوپر S قوی‌ترین از نسل سوم است در حالی که نسخه ۱٫۵T ضمن داشتن موتور قدرتمند و کم مصرف، بهترین گزینه برای رانندگی روزمره به نظر می‌رسد. کابین زیبا و منحصربه‌فرد مینی، همچون گذشته، حس قدیمی دارد در حالی که از فناوری‌های جدیدی بهره می‌برد. ظاهر مینی را در این لیست می‌توان به عنوان اصیل‌ترین و زیباترین، در بهترین جایگاه قرار داد.

فولکس‌واگن پولو

قیمت ۱۷ هزار و ۸۵۵ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر
فولکس‌واگن همواره به خاطر ساخت خودروهای قابل اتکا و البته ارزان قیمت، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است.‌ هاچ‌بک کوچک پولو، یکی از محبوب‌ترین و ارزان قیمت‌ترین مدل‌های این برند است که اگرچه ظاهر بسیار ساده و بی‌آلایشی دارد، هزینه‌های نگهداری و مصرف سوخت بسیار پایینی را برای خریدارش به ارمغان می‌آورد. کارکردپذیری بالا نیز، رضایت سرنشینان را به همراه خواهد داشت. تمامی مدل‌های پولو به صورت استاندارد از نمایشگر لمسی پنج اینچی با بلوتوث بهره می‌برند. پولو، موتورهای بسیار متنوعی دارد اما موتور ۱٫۲ لیتری توربوشارژ با آرایش بدنه پنج‌درب، با قدرت کافی، فضای مناسب و مصرف سوخت پایین، بهترین گزینه برای خرید خواهد بود.


فورد فیستا

قیمت: ۱۸ هزار و ۲۷۲ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

وقتی از زیبایی و هندلینگ در خودروهای کوچک، صحبت می‌شود، فورد فیستا برنده بلامنازع میدان است. این هاچ‌بک برای چندین دهه، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای اروپا بوده است و در سال ۲۰۱۳ نیز توانست در بخش سوپرمینی‌ها، عنوان خودرو سال را از آن خود کند. فورد فیستا با موتور جدید سه سیلندر توربو، به حجم یک لیتر، می‌تواند ۱۲۳ اسب‌بخار را تولید کند و به ازای یک گالن سوخت، ۶۵٫۷ مایل را بپیماید. کیفیت و امکانات کابین، از پژو ۲۰۸ و فولکس واگن پولو ضعیف‌تر است اما با داشتن ESP، ۷ ایربگ و ترمز خودکار (آپشن)، یکی از ایمن‌ترین‌ها در میان رقبایش به شمار می‌رود.

پژو ۲۰۸

قیمت: ۱۷ هزار و ۷۰۷ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

پژو ۲۰۸، بیش از انتظار شما را ارائه می‌دهد یعنی با کابین با کیفیت و سواری مهیج، یک رقیب جدی برای فورد فیستا به شمار می‌رود.‌ هاچبک زیبای ۲۰۸، می‌تواند بار دیگر پژو را به عنوان یک برند محبوب در بازار اروپا مطرح کند. موتور ۱٫۲ لیتری بنزینی با ۸۲ اسب‌بخار و ۹۲ اسب‌بخار دیزلی، ضمن داشتن قدرت کافی، از مصرف سوخت پایینی برخوردار هستند. موتور دیزلی با ۸۳٫۱ مایل به ازای هر گالن و تولید تنها ۸۹ گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر، یکی از کم مصرف‌ترین‌های بازار می‌باشد در حالی که با خرید ۲۰۸ با موتور ۱٫۲ لیتری بنزینی، تنها سال ۲۰ پوند مالیات را برای آن می‌پردازید که یکی از اصلی‌ترین دلایل جلب خریداران می‌باشد.

سیتروئن DS3
قیمت: ۱۹ هزار و ۳۲۳ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

پژو در این لیست، تنها فرانسوی حاضر نیست، بلکه سیتروئن نیز با هاچ‌بک DS3، همشهری خود را در خودروهای کوچک تنها نگذاشته است. ظاهر متمایز و اسپرت DS3 با تزیینات رنگی، نه تنها در میان خودروهای کوچک بلکه حتی در میان کوپه‌های اسپرت هم، از یکی از زیباترین و مهیج‌ترین بدنه‌ها بهره می‌برد. سیتروئن DS3، امکانات و کیفیتی بالاتر از حد انتظار مشتریان را ارائه می‌دهد. هندلینگ اسپرت، یکی از برتری‌های DS3 نسبت به رقبا به شمار می‌رود. موتور ۱٫۶ لیتری دیزلی با تولید ۹۵ گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر کم مصرف‌ترین موتور این هاچ‌بک به شمار می‌رود در حالی که نسخه ۱٫۶ لیتری توربو، در عین قدرت راضی‌کننده، از مصرف سوخت پایینی بهره می‌برد.

آئودی A1

قیمت: ۲۳ هزار و ۴۵۳ دلار

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر


آئودی A1 را در بازار خودروهای کوچک ارزان قیمت، می‌توان لوکس‌ترین و با کیفیت‌ترین عنوان کرد. آئودی استانداردهای جدید را در خودروهای کوچک تعریف کرده است. اگرچه قیمت آن نسبت به رقبا بالاتر است، امکانات و مشخصاتی را به شما ارائه می‌دهد که از پرداخت هزینه بیشتر، پشیمان نخواهید شد. هزینه نگهداری و مصرف سوخت آن، همچون رقبایش پایین است. A1 با موتور ۱٫۶ لیتری دیزلی با ۹۹ گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر، خریدار را از پرداخت مالیات معاف می‌کند. شش ایربگ، کنترل کشش، و کنترل پایداری، از جمله تجهیزات ایمنی استاندارد این آئودی هستند که A1 را موفق به اخذ پنج ستاره از سازمان تصادفات اروپا کرد.

سوزوکی Swift
قیمت: ۱۸ هزار و ۲۶۱ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

سوزوکی Swift نسبت به قیمتی که دارد، از ظاهر و مشخصات مطلوبی بهره می‌برد.‌ هاچ‌بک Swift که ۴۰درصد از فروش کل سوزوکی را در بازار انگلستان به خود اختصاص می‌دهد، دارای قیمت پایه ۱۲ هزار و ۵۶۰ یورو می‌باشد که حقیقتاً ارزنده است. مدل پایه از موتور ۱٫۳ لیتری دیزلی بهره می‌برد که ۶۷٫۳ مایل را به ازای هر گالن می‌پیماید و ۱۰۹ گرم کربن دی اکسید را در هر کیلومتر تولید می‌کند. این ارقام برای موتور ۱٫۲ لیتری بنزینی، به ترتیب برابر است با ۵۷ و ۱۱۶٫ با صندوق بار ۲۱۱ لیتری، Swift به اندازه سایر رقبایش در این لیست کاربردی نیست. اما کوچکی جثه آن، پیدا کردن جای پارک را در شهرهای شلوغ میسر می‌سازد.

تویوتا یاریس
قیمت: ۱۷ هزار و ۷۰۳ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

تویوتا همواره محصولات سرسختی را به بازار عرضه کرده است. در این میان،‌ هاچ‌بک کوچک یاریس، علاوه بر مشخصات بی‌نظیری که دارد، مورد کم توجهی جهانیان قرار گرفته و شایسته جایگاه بهتر از این می‌باشد. قیمت پایین، مصرف سوخت کم و هزینه‌های مناسب نگهداری، آن را به یکی از رقبای سرسخت این لیست تبدیل کرده است. از نظر کاربردپذیری نیز یاریس، یکی از بهترین‌ها در کلاس خودش است. فضای مناسب سر و پا برای سرنشینان ردیف دوم ضمن سود جستن از صندوق بار مناسب، هیچ جای گلایه‌ای را برای سرنشینان باقی نمی‌گذارد. یکی از برترین مزایان یاریس، ظاهر اسپرت و دوست داشتنی آن است که کیفیت مناسب مواد و مونتاژ را نیز نباید از قلم انداخت.

رنو Clio
قیمت: ۱۷ هزار و ۸۲۹ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

رنو کلیو، یکی از خودروهایی بوده که طی چند سال اخیر، پیشرفت چشمگیری داشته است. این هاچ‌بک زیبا و اسپرت، که ظاهر آن را می‌توان یکی از بهترین‌های این لیست عنوان کرد. خریداران می‌توانند طیف گسترده‌ای از امکانات و موتورها را انتخاب کنند. موتور بنزینی آن با حجم ۹۰۰ سی‌سی، سبک‌تر از موتور دیزلی بوده و مصرف سوخت ۶۵٫۷ مایل به ازای گالن را برای آن به ارمغان می‌آورد در حالی که تولید کربن دی اکسید به مقدار کمتر از ۱۰۰ گرم در هر کیلومتر، خریدار را از پرداخت مالیات معاف می‌کند. موتور دیزلی کلیو، حتی از نسخه بنزینی هم کم مصرف‌تر و کم آلاینده‌تر است. ابعاد بزرگ‌تر کلیو نسبت به رقبایش در این لیست، فضای بیشتری را برای سرنشینان و بارگیری به ارمغان می‌آورد.

نیسان Note
قیمت: ۱۸ هزار و ۲۱۰ یورو

بهترین خودروهای کوچک+ تصاویر

نیسان نوت هم از زمان ورودش به بازار، همواره یکی از خطرناک‌ترین رقبا، برای پرفروش‌ترین‌ها در این کلاس بوده است. بدنه آن شاید زیباترین در این لیست نباشد، اما از طراحی مطلوبی بهره می‌برد. از نظر کاربردپذیری نیز نوت همچون سایر محصولات نیسان، در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرند. طیف گسترده‌ای از امکانات و موتورهای کم مصرف، قدرت انتخاب زیادی را پیش رو خریدار قرار می‌دهد. نیسان نوت نیز همچون رنو کلیو، نسبت به دیگر خودروهای این لیست از ابعاد بزرگ‌تری بهره می‌برد که راحتی بیشتر سرنشینان و فضای بیشتر بارگیری را به همراه دارد. تمامی موتورهای آن با استارت دکمه‌ای عرضه می‌شوند.

منبع: خودرو نگار


برچسب ها: خودرو ، کوچک ، صراط
نظر شما

نام:

ایمیل:

* نظر:

فیس لیفت هیوندای ورنا فاش شد

هیوندای در پی آماده سازی نسخه فیس لیفت ورنا برای بازار هند در ماه آینده است.

به گزارش خبرخودرو، قبل از عرضه این خودرو عکاسان مخفی تصاویری از این خودرو را بدون پوشش منتشر کرده اند.

ورنای جدید در سراسر دنیا به عنوان سولاریس به فروش می رسد و در نمایشگاه خودروی بیجینگ سال 2014 معرفی شده بود. تغییرات این مدل شامل چراغ های جلوی بزرگ تر، جلوپنجره کرومی اصلاح شده، سپر جلوی ارتقا یافته و چراغ های مه شکن نوین است. طرح چراغ های عقب این خودرو مشابه مدل قبلی آن است اما اجزای داخلی آن تغییر کرده اند. از دیگر تغییراتی که در پشت این خودرو به چشم می خورد می توان به سپر با دو شب رنگ بزرگ و نوار کرومی جدیدی بالای قاب پلاک اشاره کرد.

گمان می رود هیوندای تعدادی ویژگی عملکردی نیز در داخل کابین این خودرو تعبیه کند. البته به نظر می رسد ساختار داخلی این خودرو مشابه مدل قبلی اش باقی بماند.

فیس لیفت ورنا دارای موتورهای بنزینی و دیزلی مدل کنونی اش خواهد بود. دو موتور بنزینی 1.4 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و 1.6 لیتری با قدرت 121 اسب بخار برای این خودرو ارائه می شود. طیف مدل های دیزلی این خودرو شامل دو گزینه 1.4 و 1.6 لیتری با قدرت به ترتیب 89 و 126 اسب بخار است.

رونمایی جهانی نسخه هیبریدی مرسدس کلاس C

مرسدس C350 کلاس C هیبریدی شارژی مدل 2015 در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2015 رونمایی جهانی شد.

به گزارش خبرخودرو، مرسدس پس از کلاس S تکنولوژی هیبریدی شارژی خود را برای کلاس C جدید معرفی کرده و اعلام کرده است طی سه سال آینده 8 خودروی این چنین عرضه خواهد کرد.

نیروی این خودرو از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 208 اسب بخار و گشتاور 349 نیوتون متر به همراه موتور الکتریکی 80 اسب بخار تامین می شود. به طور کلی C350 PHEV دارای قدرت 275 اسب بخار و گشتاور 599 نیوتون متر است. یک گیربکس دو کلاجه هفت سرعته نیروی موتورها را به چرخ های عقب منتقل می کند.

مرسدس ادعا می کند شتاب صفر تا صد C350 حدود 5.9 ثانیه و بیشینه سرعت محدود آن 250 کیلومتر بر ساعت است.

شارژ باطری این خودرو بین 1 ساعت و 45 دقیقه تا 2 ساعت بر اساس منبع انرژی زمان می برد.

 

خودروی هیبریدی BYDدر ایران


شرکت خودرو سازی BYD به زودی خودروی مدل چین QIN را در ایران عرضه خواهد نمود.
سال یپش شرکت BYD که بزرگترین شرکت سازنده باتری های شارژی جهان است، با خودرو هیبرید جدید خود، رکوردهای فروش خودروهای هیبریدی را شکسته است.
BYD بزرگترین شرکت سازنده باتری های قابل شارژ جهان است که در شهر Shenzhen چین قرار گرفته است. این شرکت که از سال 2003 وارد صنعت خودروسازی شده است، سه شنبه گذشته، ماشین Qin PHEV(Plug-in Hybrid Electric Vehicle) با اتاقک اسپرت خود را بطور رسمی به بازراهای جهانی عرضه کرد. 100 ماشینی که بصورت آنلاین برای فروش گذاشته شده بودند، طی 2 ثانیه، به فروش رفتند و 95,000 نفر از سایت فروش آنلاین BYD بازدید کردند که به گفته این شرکت، این یک رکورد در این صنعت محسوب می شود.



BYD بیان داشته است که Qin را می توان حتی با پریزهای برق خانگی شارژ کرد و با تنظیم دلخواه سیستم تامین قدرت الکتریکی، آن را درحالت خودکار و یا دستی قرار داد. علاوه بر آن، Qin مجهز به سیتم ترمز بازتوانی (باز تولیدکننده) است. به این معنا که از انرژی الکتریکی صرف شده برای ترمز گیری، مجددا ذخیره شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

اگرچه ویژگی های این خودرو در هریک از بازارهای جهانی فروش آن، ممکن است متفاوت باشد اما Qin عرضه شده در بازار کشور چین، دارای موتور 1.5 لیتری BYD 476ZQA (1.5Ti)، سیستم پاشش سوخت توربو مستقیم است که قدرت تولیدی آن 113kW و گشتاور تولیدی آن 240Nm است. بخش الکتریکی تامین قدرت، توان 110kW و گشتاور 250Nm تولید می کند. صفر تا 100 آن، 5.9ثانیه بوده و راننده این خودرو می تواند یکی از حالات EV+ECO، EV+SPORT، HEV+ECOو یا HEV+SPORT را انتخاب کند.به گزارش گروه خودرو هیتنا، از آن جا که یکی از مهمترین ویژگی های تاثیرگذار در خرید یک خودرو هیبریدی، میزان مصرف سوخت آن است، BYD اظهار داشته که مصرف سوخت Qin تنها 1.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر مسافت طی شده است و دیگر آن که رنج مسافت طی شده آن، 70 کیلومتر، در تمام حالات الکتریکی آن است.




هرچند خطوط جانبی آن فرم اسپرت را به بهترین شکل ممکن به بیننده القا نمی کنند اما طراحی جذاب چراغ های عقب، نمای خاصی به این ماشین بخشیده است. چیزی که در طراحی داخلی این خودرو جلب توجه می کند، صفحه نمایش TFT 12.1 اینچی آن است. تجهیزات الکترونیکی آن، بصورت مجتمع و با تعامل با یکدیگر عملکردهایی نظیر کنترل فشار باد چرخ ها، سیستم کمک راننده، ارسال پیام، مدیریت سیستم های ماشین با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند، سیستم موقعیت یابی خودرو، "cloud entry” یعنی ورود به خودرو، بدون نیاز به کلید آن و ... را ارائه می دهند. همچنین این ماشین قادر است بصورت کنترل از راه دور و با سرعت پایین، بدون راننده هدایت شود. قابلیتی که در مواقع اضطراری و یا شرایط خاص آب و هوایی مثل یک باران شدید، هرکسی را شیفته این ماشین می کند.



به تناسب یارانه ای که به خودروهای الکتریکی تعلق خواهد گرفت، Qin با قیمتی بین 32,000 تا 35,000 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این ماشین، در بازارهای اروپا، و البته با اسم دیگری، اوایل سال 2015 عرضه خواهد شد.


خودرو آریو جایگزین محصولات ایکس 100 شد

خط تولید محصولات ایکس 100 در شرکت بن رو جای خود را به خطوط تولید آریو داد. 

به دنبال برنامه ریزی های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا جهت کاهش تولید خودروهای ایکس 100 شامل سایپا 111، 131، 132 و 141، شرکت بن رو تولید محصول جدید آریو را جایگزین خودرو سایپا 131 کرد.

بر اساس این گزارش خودرو آریو که یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا در برنامه توسعه محصول محسوب می شود از این پس به جای محصولات ایکس 100 در شرکت بن رو تولید انبوه شده و به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین خودرو وانت سایپا 151 با توجه به نیاز موجود در بازار و استقبال مشتریان در شرکت بن رو ادامه خواهد داشت.

سیاست توسعه محصول سایپا به گونه ای برنامه ریزی شده که در آن تا پایان سال آینده تولید محصولات ایکس 100 به پایین ترین حد خود رسیده و جای خود را به محصولات جدید خواهد داد.

گفتنی است در شرکت سایپا نیز خط تولید یک محصول جدید در حال نصب و راه اندازی است و قرار است در آن خودرو جدید سایپا جایگزین خودروهای ایکس 100 شود، ضمن این که بیشترین حجم خودروهای تولیدی سایپا در سال آینده را محصولات پلت فرم ایکس 200 یعنی تیبا، تیبا2 و ساینا تشکیل خواهند داد.

همچنین سایپا در حال انجام مراحل نهایی طراحی پلت فرم جدید خود با نام SP100 است که قرار است از سال 95 تولید انبوه خودرو بر روی این پلت فرم را آغاز کرده و بیشترین حجم تولیدات خود را به آن اختصاص دهد.

خودرو آریو که تولید انبوه آن در شرکت بن رو آغاز و جایگزین محصولات ایکس 100 شده، برخوردار از 6 کیسه ایمنی هوا، موتور 1600 میتسوبیشی ژاپن با 120 اسب بخار قدرت، سانروف برقی، سامانه راهبری دیجیتال، سنسور پارک دنده عقب، تریم چرمی و مصرف سوخت 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر است.

پیش فروش خودرو جدید H330 پارس خودرو آغاز شد


به مناسب میلاد خجسته رسول اکرم (ص) و هفته وحدت ، پیش فروش محصول جدید پارس خودرو  H330  آغاز شد .

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نمایندگی های معتبر گروه خودرو سازی سایپا مراجعه فرمایید .
 

قیمت ها :

H300 اتوماتیک …. ۵۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان

H300 دنده ای …. ۴۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان

امکانات :

* گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
* سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
* سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
* سانروف برقی
* سیستم تهویه اتوماتیک


 

«خان کرمی» معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو شد


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی حکمی مصطفی خان کرمی را به عنوان معاون بازاریابی و فروش این شرکت منصوب کرد.            

مهندس هاشم یکه­ زارع، صبح امروز با تقدیر از تلاش های عبدالله بابائی در این جایگاه با صدور حکمی مصطفی خان کرمی را به عنوان معاون جدید بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: « نظر به سوابق، تعهد و شایستگی های جنابعالی و بنا به پیشنهاد قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش، به موجب این حکم به عنوان معاون بازاریابی و فروش منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، فعالیت های معاونت فروش و بازاریابی به نحوی سازماندهی شود که با در نظر گرفتن چشم انداز و برنامه های کلان شرکت، حفظ و گسترش سهم بازار در قالب یک برنامه جامع محقق گردد.»

مصطفی خان­ کرمی از سال 71 در شرکت گواه - ارائه کننده خدمات پس از فروش خودروهای تجاری- مشغول به کار و در سال 81 به واحد فروش شرکت ایران خودرو دیزل منتقل شد. وی سابقه حضور در بخش های عقد قراردادهای عمده، توسعه و تحقیقات بازار، مهندسی فروش معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل را نیز دارد.

خان کرمی از حدود یک سال پیش به عنوان مدیر مناطق و شبکه توزیع و فروش و نمایندگی های ایران خودرو مشغول به کار شده است.