اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

گران‌ترین خودروهای سال 2015+تصاویر

در سال2015 خودروهای متعددی تولید شدند که برخی از گرانترین‌ها را می بینید.

لامبورگینی اونتادور اس‌ویلامبورگینی اونتادور اس‌وی، 500 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. این خودرو با پیشرانه 740 اسب بخاری خود، یک خودروی کاملا سبک است که حداکثر قدرت آن با لامبورگینی ونیو که 4 میلیون دلار قیمت دارد، برابری می‌کند.

اما رانندگی با این خودرو که نمونه ارزان‌تر لامبورگینی ونیو است، بسیار لذت‌بخش، سریع و جالب توجه است. این خودرو به هرکجا که وارد می‌شود، تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. هرچه باشد این خودرو «لامبورگینی» است.

گران‌ترین خودروهای سال 2015+تصاویر


فراری کالیفرنیا «تی»

فراری کالیفرنیای «تی»، یک خودروی سطح متوسط است که قیمت پایه آن از 199 هزار دلار شروع می شود. این خودروی راحت و سریع برای سفرهای کوتاه و رانندگی در بزرگراه عالی است. کالیفرنیای «تی»، یک خودروی توربوشارژ، با پیشرانه 533 اسب بخار و حجم 3.8 لیتری است. استفاده از موتور توربوشارژ، به این مدل فراری کمک می‌کند تا در عین اینکه حداکثر سرعت و قدرت را به کاربر ارائه می‌دهد، مصرف سوخت اقتصادی هم داشته باشد.

گران‌ترین خودروهای سال 2015+تصاویر


رولز رویس ریث

رولز رویس ریث، سریع‌ترین رولز رویسی است که تاکنون تولید شده اما یک خودروی کاملا اسپرت محسوب نمی‌شود. شتاب صفر تا صد این خودروی دو در، با 2268 کیلوگرم وزن، تنها 4.4 ثانیه است و در کمال تعجب در سرعت‌های بالا نیز کاملا تحت کنترل راننده قرار دارد.

طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار زیباست و در آن تزئینات چوبی که در قایق‌های لوکس استفاده می‌شود، به‌کار رفته است. در سقف این خودرو نیز از فیبرهای نوری بسیاری استفاده شده که با روشن شدن آنها، سقف خودرو نمایی مانند آسمان شب خواهد داشت.

گران‌ترین خودروهای سال 2015+تصاویر


مک‌لارن 650 اس

مک‌لارن 360 اس یک ابرخودروی مناسب جاده‌ها و همینطور پیست مسابقه است. در سرعت معمولی، این خودرو به اندازه کافی نرم هست و حس چالاکی را نیز با همین سرعت پایین به راننده القا می‌کند. اگر این شانس را داشتید تا با این خودرو به جاده بزنید، به لطف موتور توربو شارژ خود می‌تواند ظرف مدت 5.7 ثانیه به شتاب صفر تا صد دست یابد.

این خودروی سبک‌، وزنی معادل تویوتا کرولا دارد و از طراحی آیرودینامیک خوبی نیز بهره می‌برد.

گران‌ترین خودروهای سال 2015+تصاویر


بنتلی مولسان اسپید

بنتلی مولسان، به‌عنوان یک خودروی SUV بزرگ و سنگین است اما به لطف پیشرانه 530 اسب بخاری خود، می‌تواند ظرف 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسد. در داخل این خودرو همچنین امکانات لوکسی چون صندلی‌های ماساژور و یخچال تعبیه شده است. اما تمامی این قدرت و امکلنات لوکس ارزان در نیامده چراکه برای خرید این خودرو باید 400 هزار دلار ناقابل بپردازید. بنتلی مولسان در واقع خودرویی است که مردم می‌خواهند. برای برخی افراد پول آن هم اصلا مطرح نیست آنها فقط می‌خواهند بدانند که هیچ خودرویی بهتر و سریع‌تر از خودروی آنها نیست.

گران‌ترین خودروهای سال 2015+تصاویر

منبع: اقتصادنیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد