اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رونمایی نسخه جدید هاچ بک جیولیتا


جیولیتا، هاچ بک کوچک ساخت آلفارومئو، تحت نسخه ای جدید با نام Collezione هفته آینده در نمایشگاه اتومیل ژنو 2015 رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبر خودرو، Collezione جدیدترین محصول آلفا رومئو است که اگر چه هفته آینده به طور رسمی رونمایی خواهد گردید اما پیش تر تصاویر متعددی از آن بر روی اینترنت منتشر شده بود. این محصول خودروی لوکسی است که دارای ظاهری متمایز بوده و برای مشتریان ویژه این برند در نظر گرفته شده است.

از امکانات موجود بر روی این نسخه از جیولیتا می توان به سانروف سفارشی، رینگ های 17 و 18 اینچی آلیاژی مشکی رنگ، طراحی داخلی سیاه و روکش چرم بسیار با کیفیت صندلی ها و تزئینات کرومی داخلی اشاره کرد. به علاوه بر روی این محصول تجهیزاتی همچون شش کیسه هوا، سامانه هشداری فشار چرخ ها، مه شکن، شیشه های عقب برقی، سامانه خودکار تهویه هوا، فرمان با روکش چرم، صفحه نمایشگر لمسی، حسگرهای پارک عقب، حسگرهای نور و باران وآیینه  عقب برقی نصب شده است.

Collezione دارای یک موتور 1.6 لیتری JTDM به توان 120 اسب بخار و یا یک موتور 2.0 لیتری JTDM به توان های 150 و 175 اسب بخار می باشد.

البته یک موتور 1.4 لیتری MultAir به توان های 120 و 170 اسب بخار نیز برای آن در نظر گرفته شده است. فروش این محصول از ماه آوریل آغاز می گردد ولی هنوز قیمت آن مشخص نیست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد