اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

فروش فوری و پیش فروش رنو کپچر توسط ایران خودرو آغاز شد

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید رنو کپچر را از 12خرداد به صورت فروش فوری تا تکمیل ظرفیت، به صورت پیش فروش عرضه می کند.   

قیمت رنو کپچر یک میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام شده که به مناسبت نیمه شعبان برای 120دستگاه فروش فوری این محصول به قیمت 989 میلیون ریال تعیین شده است.

موعد تحویل در فروش فوری 45 روز است و با توجه به محدودیت سقف خرید در شبکه شاپرک تا مبلغ ۵٠٠ میلیون ریال، از مشتریان خواسته شده برای پرداخت کل وجه در روز ثبت نام، از دو کارت بانکی استفاده کنند. به طوری که ابتدا در ثبت نام 500میلیون ریال پرداخت و سپس 489 میلیون ریال مابه التفاوت قیمت خودرو را از سایت فروش اینترنتی، دستگاه های کارت خوان و یا از طریق موبایل پرداخت کنند.

موتور رنو کپچر مجهز به توربوشارژر و مصرف آن  5.5 لیتر در صد کیلومتر است. این موتور علاوه بر 120 اسب توان، 190 نیوتن متر گشتاور دردور دو هزار تولید می کند و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوبل EDC مجهز است. کاهش مصرف روزانه سوخت در این خودرو با استفاده از مود Eco² و سیستم اطلاع رسانی سفارشی آن ممکن می شود.

این محصول به صورت دنده اتوماتیک و در رنگ های سفید، قهوه ای، نارنجی و آبی فیروزه ای عرضه می شود که سقف خودرو با این رنگ ها مشکی است. این محصول در رنگ های سفید عاجی و مشکی با سقف نارنجی و قهوه ای، نارنجی، آبی فیروزه ای و مشکی با سقف سفید نیز عرضه می شود.

در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوت نامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه های قانونی به مشتریان اطلاع داده می شود.  این خودروها از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل برخوردار خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد