اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نیو مزدا 2 ?

مزدا 2 بعدی هنوز به طور رسمی معرفی نشده است اما مزدا هازومی کانسپت در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآمده و نیو مزدا 2 را نشان می دهد.
هازومی پنج در طول 4070 میلی متر، عرض 1730 میلی متر و ارتفاع 1450 میلی متر دارد.گمان می رود ابعاد و ارتفاع مزدا 2 تولیدی کمی بیش تر از این خودرو باشد که سایز آن را شبیه به فورد فیستای کنونی می کند.


هازومی که در طراحی آن از نیو مزدا 3 الهام گرفته شده است از جلو پنجره سه بعدی شبیه به سپر بهره می برد که مستقیما به چراغ های جلو متصل می شود.

این کانسپت بر اساس سبک طراحی kodo ساخته شده که اکنون الهام بخش مدل های مزدا 3 و مزدا 6 است. هازومی با گلگیرهای بزرگ تر و رینگ های 45 سانتی متری اسپرت تر از رقبایش در این کلاس به نظر می رسد.

در زیر کاپوت این خودرو موتور دیزلی اسکای اکتیو 1.5 لیتری جدید قرار دارد. این موتور در مدل تولید شده این خودرو نیز به کار خواهد رفت. یک موتور بنزینی 1.5 لیتری نیز برای این خودرو عرضه خواهد شد.

مزدا انتظار دارد نیو 2 فروش این خودروساز در بخش سوپرمینی را دو برابر کند.

مدیر اجرایی مزدا در اروپا، فیل وارینگ گفت: "ما اکنون در بخش b حدود 24 هزار دستگاه فروش داریم و انتظار می رود این خودروی جدید این میزان را دو برابر کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد